Skupina Omnicom Media Group je celosvětovým gigantem v oblasti mediálního trhu. Na českém trhu je zastoupena mediálními agenturami OMD Czech, a.s., PHD, a.s. a Attention!Media, s.r.o..

Junior ONLINE Specialist

Co budeš u nás dělat?

Spravovat PPC nebo RTB kampaně svěřených klientů v systémech Google AdWords, Sklik a Adform. Naši klienti jsou TOP a projekty jsou zajímavé a velké, určitě tě budou bavit.

Hrát si se systémem Gemius, Sophus.

Kontrolovat podklady pro kampaně a správnost jejich nasazení.

Zpracovávat analýzy, statistiky, přehledy, reporty.

Nasávat novinky na mediálním trhu (technologie, strategie, konkurence).

Přičichávat k dalším oblastem performance marketingu (kampaně na Facebooku, Instagramu, Twitteru…).

Prostě budeš řádný/á člen/ka týmu a dostaneš hodně příležitostí se přesvědčit, že tahle práce a tihle lidi jsou srdcovka.

Začít můžeš ihned.

Co bys měl/a umět?

Především by ti to mělo myslet analyticky a logicky (budeme testovat).

Používáme hodně nástrojů, ale nezvládneme to bez Excelu, ten musíš znát (na standardní VŠ úrovni).

Náš byznys je postavený na češtině, to je „must“. Ale neobejdeme se ani bez angličtiny, kterou používáme při komunikaci s našimi klienty nebo naší centrálou, případně do prezentací.

Tvou největší výhodou bude praxe s podobným druhem práce, případně alespoň znalost AdWords, Sklik, Google Analytics, Facebook Business Manager) a základů HTML

A hlavně by tě to mělo bavit. Zájmem a snahou se dá nahradit zkušenost, kterou nutně nepotřebujeme. I když ji ani nezatracujeme. Prostě jsme otevření různým možnostem!

PS: Na pohlaví opravdu nezáleží.

Co za to?

Hodně se naučíš, ať už praxí, externími či interními kurzy či od zkušených kolegů.

Žádná nuda a rutina. Budeš se podílet na projektech pro velké klienty, jejichž výrobky dost možná sám/a používáš.

Hezké a neformální kanceláře, do které to budeš mít z metra jenom minutu. V kuchyňkách si můžeš ohřát jídlo, udělat si kávu, horkou čokoládu anebo třeba toast. Čekají na tebe i vychlazené džusy, nealko pivo a čerstvé ovoce.

Dva týdny celoagenturního volna navíc nad rámec klasické dovolené – takže když státní svátek připadá na čtvrtek, zůstáváme všichni doma i v pátek a užíváme si prodloužený víkend J

Taky vzděláváme, jezdíme na teambuildingy, rozdáváme stravenky, přispíváme na lítačku, platíme soukromé hovory, o notebooku nemluvě. Občas společně posnídáme nebo oslavíme narozeniny. Pro lepší představu o našem firemním životě se podívej na proudly.cz a na náš Facebookový nebo Instagramový profil, kde najdeš i nějaké to videjko (hledej OMD Czech i OmnicomMediaGroup.cz – patříme totiž do skupiny OMG / Omnicom Media Group).

Líbíme se ti? Ozvi se nám prostřednictvím tohoto portálu, přilož CV/odkaz na LinkedIn a svoje portfolio.


Informace o pozici

Společnost
OMD Czech, a.s.
Adresa
Lomnického 1705/9, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní školka, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, 13. plat
Zařazeno: Marketing, Média, reklama a PR, Ekonomika a podnikové finance, Marketingový analytik, Asistent v médiích, reklamě, PR, Specialista marketingu, Online Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.


OMD Czech, a.s., Michaela Mejzlíková