Co budeš u nás dělat ?

  • vyřizovat příchozí hovory klientů, kteří mají poruchu internetu nebo kabelové televize (IPTV)
  • pomůžeš jim problém vyřešit přímo po telefonu nebo jim domluvíš návštěvu technika
  • naučíme tě diagnostiku poruch a budeš spolupracovat s expertními týmy CORE a IPTV

Co bys měl splňovat či umět ?:

  • mít dobré vyjadřovací schopnosti a to jak po telefonu tak v e-mailu
  • být na zákazníky milý, i když budou naštvaní, že jim něco nefunguje
  • pokud se rád učíš nové věci, jedině dobře

Co ti nabízíme ?:

  • pohodovou práci mezi fajn lidmi
  • základní mzdu 26.000,-Kč + pravidelné měsíční odměny ve výši 5. až 9.000 Kč
  • stravenky na jídlo v hodnotě 100,-Kč na každý odpracovaný den
  • 5 týdnů dovolené
  • občerstvení na pracovišti (káva, čaj, různé dobroty)
  • pracoviště v Praze na Chodově kousek od metra Chodov
  • nastoupit můžeš ihned nebo dle dohody

Pracovní doba: směnný provoz (ranní a odpolední), tak aby byla pokryta provozní doba helpdesku ve všedních dnech 8 - 20h a o víkendech 8-16h

V případě zájmu zašli svůj životopis, budeme tě kontaktovat obratem.


Informace o pozici

Společnost
Nej.cz s.r.o.
Adresa
Kaplanova 2252/8, Praha – Chodov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 26 000 – 35 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Telekomunikace, Zákaznický servis, Pracovník help desku, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.


Nej.cz s.r.o., Radek Šach
604 823 181
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.