Úzce se specializujeme na směnu měn, zahraniční platby a zajišťovací obchody pro klienty z řad firem a institucí. Díky maximální efektivitě při poskytování našich služeb můžeme našim klientům nabídnout lepší devizové kurzy a výrazné úspory při realizaci zahraničních plateb. Další výhody, které naši klienti oceňují, jsou rychlost poskytování našich služeb a především spolehlivost spolu s maximálním zabezpečením.
Máme za sebou více než 20 let zkušeností s poskytováním finančních služeb na trzích v ČR, na Slovensku, v Polsku, v Maďarsku, v Rumunsku, v Německu a ve Francii.

Analytik rizik

Náplň práce

Hlavní náplní Vaší práce bude podpora procesů řízení rizik ve společnosti, pravidelný reporting a tvorba ad hoc analýz.

  • Podpora při řízení tržních rizik a rizika protistrany
  • Pravidelný reporting
  • Správa a monitoring investičních nástrojů – přeceňování, monitorování finančního zajištění a jeho vypořádání
  • Spolupráce při implementaci nových postupů a produktů
  • Spolupráce při vytváření kreditního scoringu klienta

Nabídneme Vám

  • Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou
  • Stabilní zaměstnání v příjemném a moderním prostředí
  • Odpovídající finanční ohodnocení
  • Zajímavý balíček zaměstnaneckých benefitů – stravenky, 3 dny zdravotního volna (sick day), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na volnočasové aktivity, výhodný telefonní tarif, školení, firemní akce, dovolená navíc v závislosti na počtu odpracovaných let

Požadujeme

  • Vysokoškolské vzdělání ekonomického či technického směru (v případě zkušeností na obdobné pozici není podmínkou)
  • Znalost anglického jazyka
  • Znalost MS Excel na pokročilé úrovni, znalost MS Access a SQL výhodou
  • Schopnost analytického myšlení
  • Pečlivost, samostatnost, smysl pro detail

V naší společnosti uvítáme jak zkušené kandidáty, tak kandidáty bez znalosti prostředí, kteří mají chuť se vzdělávat. Za Váš zájem předem děkujeme.


Informace o pozici

Společnost
AKCENTA CZ a.s.
Adresa
Nerudova 1361/31, Hradec Králové – Pražské Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Risk Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel