Jako advokáti, daňoví poradci, auditoři, IT a podnikoví poradci jsme zastoupeni v 111 pobočkách v 51 zemích světa.
Naši klienti celosvětově důvěřují 4.700 kolegům a kolegyním.

V České republice působíme od roku 1991, s více než 320 kolegy poskytujeme celé spektrum poradenství klientům v kancelářích v Praze a Brně.

Jsme držitelem prestižního ocenění Právnická firma roku 2012 až 2018 v oboru daňového práva.

Pro kancelář v PRAZE nyní hledáme vhodné kandidáty / kandidátky na pozici:

JUNIOR IT ADMINISTRÁTOR

Do našeho čtyřčlenného týmu hledáme na pozici JUNIOR IT ADMINISTRÁTORA šikovného kolegu/kolegyni. Pokud Vás to bude bavit, můžete si sáhnout od podpory uživatelů, tvorby sítí až na projekty v rámci High Performance Computing. Nudit se rozhodně nebudete.

Váš profil:

  • Vzdělání SS a vyšší
  • SW: znalost Windows a Office 2016 podmínkou
  • LAN: základní znalost síťového prostředí výhodou
  • Kreativita při řešení problémů IT helpdesku
  • Tvorba webových stránek a základní znalost programování v PHP, MySQL
  • Znalost anglického nebo německého jazyka na úrovni umožňující profesionální práci
  • Komunikativnost, chuť se vzdělávat a schopnost pracovat pod časovým tlakem, časová flexibilita

Vaším úkolem bude:

  • Pestrá práce podpory uživatelů s PC a NTB s operačním systémem Windows a mobilních zařízení
    Android, iPhone - podpora uživatelských aplikací, především MS Office
  • Zajištění dostupnosti a funkčnosti hardware, potřebných služeb a aplikací včetně
    vzdáleného připojení
  • Manuální instalace software, zejména distribucí pomocí nástroje Microsoft SCCM
  • Testy, konfigurace a instalace nových (hardwarových a softwarových) komponent v koordinaci s centrálním oddělením IT a s kolegy na pobočce
  • Záznamy o servisních procesech včetně techniky na pobočkách a jejich aktualizace

Vaše perspektiva:

  • Stabilní zázemí mezinárodní poradenské společnosti
  • Jedinečná pracovní příležitost v mezinárodním dynamickém prostředí
  • Networking s rozsáhlým programem dalšího profesního a jazykového rozvoje
  • Participativní styl vedení
  • Sdílení know-how v rámci pracovních skupiny
  • Získání různorodé praxe
  • Plný pracovní úvazek
  • MultiSport Benefit karta

Vidíte svou šanci?

Vaše nabídky spolu se strukturovaným životopisem, vysvědčeními a dalším doklady o vzdělání zašlete prostřednictví odkazu "odpovědět" na přímo do rukou pí Zuzany Hoškové HR managerky společnosti


Informace o pozici

Společnost
Rödl & Partner
Adresa
Platnéřská 191/2, Praha – Staré Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá) nebo Němčina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Firemní akce, Účast na zahraničních konferencích
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Technika a vývoj, IT konzultant, Správce operačních systémů a sítí, Pracovník help desku, Databázový specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.