About Cushman & Wakefield
Cushman & Wakefield is a global leader in commercial real estate services, helping clients transform the way people work, shop, and live. The firm’s 43,000 employees in more than 60 countries provide deep local and global insights that create significant value for occupiers and investors around the world. Cushman & Wakefield is among the largest commercial real estate services firms with revenues of $5 billion across core services of agency leasing, asset services, capital markets, facility services (branded C&W Services), global occupier services, investment management (branded DTZ Investors), project & development services, tenant representation and valuation & advisory. To learn more, visit www.cushmanwakefield.com or follow @CushWake on Twitter.
Cushman & Wakefield is an equal opportunity / affirmative action employer, and as such, we hire the most talented professionals and invest in superior resources and technologies. The talent of our extraordinary people and the culture and business approach we foster, coupled with the exceptional, creative services we provide and the results we deliver worldwide for owners, occupiers, and investors are what distinguishes Cushman & Wakefield.

Finanční Administrátor(ka)/Property financial manager

Jedna z největších poradenských firem v oblasti nemovitostí vypisuje výběrové řízení na pozici Finanční Administrátor(ka)/Property financial Manager(ka)

Jste pozitivní člověk, který má rád čísla, pořádek a chce pracovat v kolektivu prima lidí? Pokud ano, tak hledáme právě Vás!

Co bude náplní vaší práce:

  • Vedení agendy nájemních smluv s nájemníky daného objektu
  • Tvorba vyúčtování služeb pro nájemníky
  • Správa pohledávek (zasílání upomínek)
  • Správa faktur přijatých i vydaných
  • Vedení dokumentace související s administrativním a finančním provozem objektu
  • Pravidelný reporting vedení společnosti
  • Komunikace s klientem v administrativní a finanční oblasti
  • Příprava dat/podkladů pro další zpracování reportů, rozpočtů a "business plánů"

Co od Vás očekáváme:

  • praxi v administrativě - praxi s vystavováním, přijímáním a uhrazováním faktur
  • výbornou znalost MS Excel (práce v tomto programu, reporty)
  • středoškolské vzdělání
  • dobrou znalost anglického jazyka (denní komunikace v aj s klientem)

Co bude vaše výhoda:

  • předchozí zkušenost z komerčního realitního segmentu

Proč pracovat pro nás?

  • nabízíme práci na dobu neurčitou
  • zázemí silné mezinárodní společnosti
  • mladý a přátelský kolektiv
  • balíček zaměstnaneckých benefitů (Cafeterie ve výši 12.000/ročně, stravenky, 5 týdnů dovolené, sick days, služební telefon i k soukromým účelům)

V případě Vašeho zájmu prosím pošlete svůj strukturovaný životopis, budeme se těšit.


Informace o pozici

Společnost
Cushman & Wakefield, s.r.o.
Adresa
Purkyňova 2121/3, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Fakturantka, Finanční analytik, Účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel