Odyssey 44 je rodinná investiční firma založena roku 2014 se sídlem v Praze.

Asistentka / Recepční/Office manager

Do našeho malého týmu, který ale realizuje velké investice, hledáme posilu, naši pravou ruku a hlavu, která bude ve spoustě věcí myslet za nás a šetřit tak náš čas.


Co bude tvým denním chlebem?

Ve zkratce - zajistit plynulý chod recepce a kanceláře tak, aby zaměstnanci i obchodní partneři nic nepostrádali, a mohli se tak na plno věnovat své práci.

Což znamená zejména:

  • Vítat a usazovat návštěvy, připravovat jim občerstvení,
  • vyřizovat telefonáty a obchodní korespondenci,
  • operativně i administrativně podporovat zakladatele společnosti a operativně podporovat i ostatní členy týmu, (správa diářů, financí, organizace zahraničních cest a účasti na konferencích...)
  • komunikovat s úřady, notáři, daňovými poradci, právníky,
  • připravovat dokumenty a archivovat je,
  • spravovat datové schránky, zajišťovat překlady,
  • postarat se o občerstvení v kanceláři, aby naše (zejména pánské) osazenstvo nevymřelo hlady,
  • obstarávat pravidelný přísun potřebných informací ve formě různých druhů předplatného,
  • zastřešovat kvalitu a pravidelnost úklidu, provozní úklid i během dne,
  • objednávat kancelářské potřeby, když bude třeba,
  • spravovat i ostatní dodavatele - smluvní vztahy s nimi a naše zákaznické účty, kvalitu dodávaných služeb,
  • mít pod palcem vybavení kanceláře majetkem a pořizovat nový, zajišťovat pravidelnou údržbu a opravy stávajícího,
  • sem tam se nám připravit nějakou příjemnou firemní akci, oslavu, večírek...
  • V případě nepřítomnosti kolegyně ji částečně zastoupit v její agendě.

Budeme si nejlépe rozumět, pokud..

  • pracuješ nejen rukama a hlavou, ale i srdcem,
  • máš již praxi na pozici asistentky/recepční/office managera,
  • preciznost, zodpovědnost, samostatnost a loajalita jsou Tvé hlavní charakterové vlastnosti,
  • jsi zakončil/a alespoň střední školu maturitou (ekonomický směr výhodou),
  • hledáš dlouhodobé a stabilní zaměstnání,
  • jsi hlava otevřená, máš chuť na sobě pracovat a neustále se zlepšovat,
  • jsi loajální, organizovaná/ý, máš příjemné a vstřícné vystupování,
  • kamarádíš s pc - zvládáš tedy velmi dobře především MS office,
  • domluvíš se bez stresu anglicky i s rodilým mluvčím a vykomunikuješ, co je třeba
  • dokážeš být časově flexibilní v nutných případech,
  • máš silné komunikační a organizační dovednosti a hýříš dobrou náladou :)

Co na Tebe za odměnu čeká?

  • Práce v příjemném prostředí a malém přátelském kolektivu,
  • možnost být blízko zajímavému businessu a investicím,
  • motivující platové podmínky, 5 týdnů dovolené, sick days,
  • možnost dalšího vzdělávání a zdokonalování se,
  • velmi dobrá dostupnost pracoviště - centrum Prahy (Slovanský dům),
  • zajímavá a rozmanitá náplň práce,
  • dlouhodobá perspektiva zaměstnání - pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • zajímavé firemní akce a teambuildingy, které budeš mít možnost vymýšlet a organizovat
  • vstřícnost a zájem celého týmu.

Informace o pozici

Společnost
Odyssey 44, a.s.
Adresa
Na příkopě 859/22, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce, 13. plat, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistentka, Office Manager, Recepční, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel