Komerční pojišťovna, a.s patří do skupiny Societe Generale Group a úzce spolupracuje s mateřskou společností Komerční banka.

Referent/ka klientského servisu

Klientský servis a pojišťovnictví pro Vás nejsou cizí slova?

Rádi byste pracovali v pojišťovnictví?

Učíte se rádi nové věci?

Baví Vás aktivně hledat řešení a výsledky samostatně interpretovat?

Chcete být součástí týmu Komerční pojišťovny, který posouvá věci dopředu a stále se rozvíjí?

Do našeho týmu klientského servisu hledáme zkušeného referenta/tku v oblasti pojišťovnictví pro životní a neživotní produkty. Náš nový kolega nebo kolegyně by měl/a být schopen/a zodpovídat po telefonu/e-mailu/dopisem dotazy klientů k produktům a pojistným smlouvám. Hledat pro klienty řešení v nestandardních situacích a spolupracovat s ostatními odděleními v KP. Rádi bychom našli týmového hráče, který má „drive“ a dokáže dotáhnout svěřené úkoly až do konce.

Co vás čeká?

Po absolvování vstupního školení budete mít na starost zodpovídání dotazů/e-mailů k produktům KP od našich kolegů a klientů. Očekáváme, že se stanete dalším specialistou na naše produkty v týmu Klientského servisu.

Pro začátek očekáváme rychlé zorientování se v novém kolektivu, prostředí a včasné a pečlivé zpracování svěřené agendy.

V rámci své pozice budete pracovat se všemi dostupnými nástroji, ve kterých jsou zaznamenané nezbytné informace pro zodpovídání dotazů klientů.

Co děláme?

  • Poskytujeme informace klientům, zaměstnancům KB a distributorům KP o pojistných produktech, pojistných smlouvách a o společnosti.
  • Ověřujeme stavy pojistných smluv v interních systémech KP.
  • Řešíme nestandardní dotazy a spolupracujeme s ostatními odděleními v KP.
  • Přijímáme, evidujeme a zodpovídáme též písemné dotazy klientů.
  • Aktivně se snažíme, aby náš klient obdržel veškeré potřebné informace ve srozumitelné formě.
  • Neustále se snažíme zlepšovat naši komunikaci, a to i formou externího a interního vzdělávání. A daří se nám to, obdrželi jsme cenu Hospodářských novin jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna roku 2018.

Co od Vás očekáváme

  1. Máte zkušenosti z call centra/klientského servisu se zodpovídáním telefonních a písemných dotazů k životnímu a neživotnímu pojištění - potřebujeme kolegu/yni, který/á umí dobře komunikovat, vyjednávat, prezentovat a má praxi v pojišťovnictví.
  2. Práce v call centru/klientském centru Vás skutečně zajímá a hledáte prostředí, které Vám umožní dále se rozvíjet. Do práce chodíte s chutí a motivujete ostatní kolegy. Pouhé odsezení si pracovní doby u nás nefrčí.
  3. Jste týmový hráč, který umí pracovat jak v týmu, tak samostatně. V týmu se Vám dobře pracuje, ale též rád/a pracujete samostatně.
  4. Máte rád/a změny. Pojišťovnictví je dynamické prostředí a do 5 let bude zcela jiné, než jej známe dnes. Sledujeme trendy a jdeme s dobou.
  5. Rád/a pracujete s programy. Máte uživatelskou znalost MS Office (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook) a zvládáte se naučit pracovat s moderními aplikacemi.

Co vám můžeme nabídnout

  • Přátelskou neformální firemní kulturu a příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (Florenc, Danube House)
  • Úspěšnou společnost patřící silné mezinárodní skupině Société Générale (získané ocenění Nejlepší životní pojišťovna 2018, 2015 a 2014 – Klientsky nejpřívětivější pojišťovna 2018 - cena Hospodářských novin)
  • Kariérní růst v rámci skupiny Komerční banky/Société Générale v České republice, popř.mezinárodně
  • Nadstandardní systém benefitů (bonusy – individuální i kolektivní, stravenky, cafeteria systém, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na životní pojištění, rizikové životní pojištění, výhodné podmínky bankovních produktů Komerční banky (depozitních i úvěrových), akciový program, jazykové a další vzdělávání, slevy na služby v rámci skupiny SG, otcovské volno, sportovní a kulturní teambuildingové aktivity atd).

Informace o pozici

Společnost
Komerční pojišťovna, a.s.
Adresa
Karolinská 650/1, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Zákaznický servis
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel