HR Administrator se slovenštinou - skvělý tým

Mluvíš slovensky a chceš v Praze nastartovat svoji kariéru v HR? Znáš náležitosti pracovních smluv a baví Tě, když to v práci odsýpá? Chceš být součástí akčního HR týmu, který řeší nové situace pomalu každý den? Domluvíš se anglicky? Pak nám o sobě dej vědět, rádi se potkáme a popovídáme si o pozici, která se otevřela u našeho klienta.

Jde o šanci poznat, jak funguje HR v mezinárodní firmě, která má své pobočky napříč Evropou. Poznat nové lidi a naučit se něco nového. Ideální spojení komunikace a administrativy.

Co by si měl/a na starosti, pokud se s klientem rozhodnete spojit síly?

  • podporu recruiterů v CZ a SK HR týmu
  • HR podporu 13 slovenských poboček (nástupy, výstupy a změny v pracovním poměru zaměstnanců)
  • přípravu slovenských pracovních smluv a dohod v souladu se slovenským zákoníkem práce
  • komunikaci s právním oddělením
  • účast na zajímavých projektech v rámci HR (HR marketing, employer branding atp.)

Hledáme někoho, kdo má/zná:

  • rodilou slovenštinu
  • nadšení do samostatné práce v kolektivu skvělých lidí
  • slovenský zákoník práce (alespoň částečně)
  • vrozenou pečlivost
  • chuť komunikovat, poradit, pomoci
  • AJ na úrovni B2

Předchozí zkušenost z pozice HR Specialist, HR admin na Slovensku (pro slovenských trh) je vítána. Umíme si ale představit i někoho, kdo se s pracovními smlouvami setkal například na pozici Office Managera.

Co jsme připraveni nabídnout?

  • férové ohodnocení úměrné předchozím zkušenostem
  • rozmanitý tým
  • kancelář na metru C
  • flexibilní pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené
  • stravenky
  • kartu Multisport
  • možnost vzdělávání (intenzivní jazykové kurzy na pracovišti, odborná školení, konference atp.)
  • stabilní zázemí silné značky
  • příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • sleva na firemní produkty
  • zahájení spolupráce ihned nebo dohodou

Pokud Tě pozice zaujala, pošli nám Tvůj životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Tě na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.

Budeme se těšit na spolupráci.


Informace o pozici

Společnost
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Slovenština (Pokročilá), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 28 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR, Právní služby, Administrativní pracovník, Office Manager, Personalista, Pracovník back office, HR specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura