Komunikační Manager je odpovědný za naše komunikační aktivity. Jeho hlavní odpovědností je prezentovat organizaci, její aktivity, výsledky a hodnoty všemi dostupnými kanály - tradiční média (TV, rozhlas, tisk a pod.) online, sociální sítě, komunikaci fundraisingových kampaní a vyhledávat i nové komunikační příležitosti. Zároveň má za úkol navrhnout komunikační strategii, iniciovat, rozvíjet a zajistit realizaci programu offline i online komunikace to vše v souladu s komunikačním manuálem, design manuálem a dalšími interními dokumenty.

Nezbytnou součástí jeho práce je i navazování a rozvíjení vztahů s jednotlivými redakcemi všech významných českých médií, oficiální a neoficiální komunikace, pořádání eventů pro média, organizace interview, navrhování a organizace field tripů pro vybrané novináře. Nedílnou součástí práce KM je i komunikace s odpovědnými pracovníky organizace v terénu a získávání materiálů určených pro publikaci. Při všech aktivitách odpovídá i za jejich přesnou realizaci a precizní dodržování časového plánu.

Pozice je vhodná pouze pro zájemce se zkušenostmi v oblasti komunikace a marketingu.

Klíčové oblasti
- Definice, příprava a naplnění komunikačních strategií a cílů
- Podíl na přípravě a realizace celkové strategie směřování organizace v ČR
- Odpovědnost za naplňování principu svědectví
- Management komunikačního týmu, vedení, kontrola a motivace lidí
- Zodpovědnost za zvyšování obecného povědomí o organizaci v ČR
- Příprava ročních plánů a rozpočtů a kontrola jejich plnění, jejich prezentace vedení organizace, včetně tzv. pololetní revize
- Krizová komunikace v případě potřeby
- Rozvoj digitální a online komunikace s cílem získat významné postavení v této oblasti

Dále zodpovídá za:
- Validaci materiálů
- Tiskové výstupy
- Publikace
- Online komunikaci
- Reakci na ad hoc události
- Mediální práce, rozvoj a údržba kontaktů

Požadavky
- Vysokoškolské vzdělání
- Praxi se srovnatelným rozsahem odpovědností v délce nejméně 5 let
- Velmi dobrou znalost angličtiny slovem i písmem
- Velmi dobrou úroveň češtiny a cit pro jazyk
- Dobrou znalost MS Office
- Znalost prostředí sociálních sítí a digitálních nástrojů výhodou
- Pečlivost, samostatnost a spolehlivost
- Smysl pro detail

Nabízené podmínky
- Příjemné a stabilní pracovní zázemí v menším mladém kolektivu
- Služební notebook
- Časová pracovní flexibilita
- Hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností doby neurčité

Děkujeme všem uchazečům za jejich zájem a pochopení, ale budeme kontaktovat pouze vybrané kandidáty.


NAŠE POSLÁNÍ

MAGNA (Medical and Nutritional Aid) je nevládní, nezisková, apolitická a nenáboženská mezinárodní humanitární organizace, jejíž posláním je zabezpečovat zdravotní, nutriční a sociální pomoc dětem a jejich rodinám, ohroženým chudobou, chorobami, válkou nebo ekologickou devastací, a to bez ohledu na etnickou, náboženskou či rasovou příslušnost. Našim cílem je poskytovat naléhavou pomoc i vysídleným lidem s cílem pomoci jim obnovit důstojnost a opětovně nabýt soběstačnost. Organizace realizuje v průměru 15 projektů ročně v následujících oblastech intervence: zdraví, výživa a ochrana. MAGNA poskytuje pomoc asi půl milionu lidí v 6 zemích v Africe, Asii a na Středním Východě.


Informace o pozici

Společnost
MAGNA ČR o. p. s.
Adresa
Belgická 632/19, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Zařazeno: Média, reklama a PR, Marketingová komunikace
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

MAGNA ČR o. p. s., Denisa Augustínová