Fundraising Manager je odpovědný za naše fundraisingove aktivity - kampaně a direct marketing. Zároveň má za úkol v souladu s misí a hodnotami organizace navrhnout strategii, iniciovat, rozvíjet a zajistit realizaci programu pro významné dárce a korporace. V rámci této role je hlavní náplní vytvořit a následně spravovat portfolio významných dárců a korporací a zajistit precizní chod všech naplánovaných aktivit. V rámci této pozice bude FM organizovat eventy pro významné dárce a třetí strany. Jeho úkolem bude i vyhledávání a identifikace potenciálních významných dárců, navázaní kontaktu s nimi a vedení jednání o podpoře s účelem navýšení kapacit programu, rozvíjení vztahů a zvýšení příjmu.

Klíčové oblasti
- Definice, příprava a naplnění fundraisingovych strategií a cílů
- Podíl na přípravě a realizaci celkové strategie směřování organizace v ČR
- Management fundraisingového týmu, vedení, kontrola a motivace lidí
- Odpovědnost za zvyšování obecného povědomí o organizaci v ČR
- Příprava ročních plánů a rozpočtů a kontrola jejich plnění, jejich prezentace vedení organizace, včetně tzv. pololetní revize

Požadavky
- Vysokoškolské vzdělání
- Praxe ve fundraisingu nebo marketingu se srovnatelným rozsahem odpovědností v délce nejméně 5 let
- Velmi dobrou znalost angličtiny slovem i písmem
- Velmi dobrou úroveň češtiny a cit pro jazyk
- Dobrou znalost MS Office
- Znalost prostředí sociálních sítí a digitálních nástrojů výhodou
- Pečlivost, samostatnost a spolehlivost
- Smysl pro detail

Nabízené podmínky
- Příjemné a stabilní pracovní zázemí v menším mladém kolektivu
- Služební notebook
- Časová pracovní flexibilita
- Hlavní pracovní poměr na dobu určitou s možností doby neurčité

Děkujeme všem uchazečům za jejich zájem a pochopení, ale budeme kontaktovat pouze vybrané kandidáty.


NAŠE POSLÁNÍ

MAGNA (Medical and Nutritional Aid) je nevládní, nezisková, apolitická a nenáboženská mezinárodní humanitární organizace, jejíž posláním je zabezpečovat zdravotní, nutriční a sociální pomoc dětem a jejich rodinám, ohroženým chudobou, chorobami, válkou nebo ekologickou devastací, a to bez ohledu na etnickou, náboženskou či rasovou příslušnost. Našim cílem je poskytovat naléhavou pomoc i vysídleným lidem s cílem pomoci jim obnovit důstojnost a opětovně nabýt soběstačnost. Organizace realizuje v průměru 15 projektů ročně v následujících oblastech intervence: zdraví, výživa a ochrana. MAGNA poskytuje pomoc asi půl milionu lidí v 6 zemích v Africe, Asii a na Středním Východě.


Informace o pozici

Společnost
MAGNA ČR o. p. s.
Adresa
Belgická 632/19, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Zařazeno: Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

MAGNA ČR o. p. s., Denisa Augustínová
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.