Co u nás budete dělat?

  • organizační zajištění chodu reprezentačních výběrů žen, juniorek a dorostenek:
  • koordinace termínů reprezentačních akcí (ve spolupráci se zahraničními národními svazy a zastřešujícími organizacemi)
  • plánování a dodržování rozpočtu reprezentačních složek
  • zajištění přípravy jednotlivých akcí – objednávky služeb a materiálu, přímá koordinace akcí na místě jejich konání
  • komunikace s trenéry a technickými vedoucími národních týmů, hráčkami a dalšími členy
  • kontrola dodržování smluv s partnery národních týmů a dohled nad plněním požadavků ze strany zastřešujících organizací
  • evidence smluv a ostatní dokumentace
  • komunikace s dalšími zástupci házenkářského hnutí – komise ČSH, kluby, hráči
  • spolupráce s týmem PR a marketingu

Koho hledáme a co byste měl/a umět?

  • angličtinu na pokročilé úrovni
  • reprezentativní vystupování, samostatnost a velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
  • týmovost
  • zájem rozvíjet se společně s organizací
  • znalost házenkářského a sportovního prostředí výhodou

Co nabízíme my?

  • zázemí silné sportovní organizace a přátelské pracovní prostředí
  • práci na plný úvazek
  • profesní a osobnostní rozvoj

Těšíme se na Vás, neváhejte se na cokoliv zeptat.

Své odpovědi zasílejte do 15. 10. 2018.


Informace o pozici

Společnost
Český svaz házené, z.s.
Adresa
Bolzanova 1615/1, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Administrativa, Personalistika a HR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Český svaz házené, z.s., Petra Korandová