TOTAL SERVICE a.s. působí na českém trhu již dvě desítky let. Našimi zákazníky jsou středně velké a velké české společnosti, významné nadnárodní korporace i organizace statní správy.
Mnoho let v řadě se nám úspěšně daří získávat nové zákazníky a především zvyšovat objem poskytovaných služeb i obrat firmy.
V současnosti máme více než 100 zaměstnanců, z nichž přes 80% tvoří technickou divizi, složenou z IT odborníků - techniků, konzultantů a analytiků.
Přestože neustále rosteme, jsme dobře sladěný tým, který přináší skvělé výsledky společnosti a spokojenost zákazníkům. Těší nás společná práce, naše projekty nám pomáhají se dále rozvíjet a vzdělávat a přinášejí neustálé inovace.
Každý z nás je zajímavou osobností s vlastními zájmy, takže se vzájemně obohacujeme a inspirujeme.

SAMOSTATNÝ/Á ÚČETNÍ

Pro dlouhodobou spolupráci hledáme do menšího finančního týmu zralou osobnost na pozici Samostatný/á účetní, která je přímo podřízena finančnímu řediteli společnosti.

Jaké úkoly Vás na této pozici čekají?

zodpovědnost za vedení účetnictví dle české legislativy
zpracování DPH, měsíčních závěrek a interních dokladů
zpracování ad hoc účetních reportů
vedení a účtování investičního majetku
komunikace a spolupráce s dalšími odděleními
sledování změn v účetní a daňové legislativě
komunikace s auditory


Jaké znalosti a zkušenosti od Vás očekáváme?

VŠ vzdělání ekonomického směru, popř. SŠ vzdělání + delší praxe
praxi na pozici samostatná účetní nejméně 5 let
velmi dobrou znalost práce s Excelem
zkušenosti s SW HELIOS vítány
znalost mzdového účetnictví výhodou


Jaké kvality a schopnosti má ideální nový člen našeho týmu?

je aktivní a schopný samostatně řešit úkoly
umí si velmi dobře zorganizovat práci a určit priority
je schopný se samostatně rozhodnout a převzít zodpovědnost za svá rozhodnutí
zvládá delegaci úkolů uvnitř týmu a efektivně spolupracuje s ostatními kolegy
má pozitivní přístup ke změnám
je schopný rychle se učit

Nabízíme Vám:

za nadstandardní výkony nadstandardní ohodnocení
místo ve stabilní české společnosti, která neustále roste díky vysokému nasazení všech zaměstnanců
příjemné pracovní prostředí (zázemí malé kanceláře, klidné pracovní místo, možnost práce z domova)
přátelský a milý pracovní kolektiv, téměř rodinné prostředí – nejsme korporát, ale jsme ISO certifikovaní a máme rádi, když procesy fungují hladce, efektivně a bez zádrhelů a zbytečných chyb
nástup ihned nebo dohodou
pracoviště – Praha 7 (v bezprostřední blízkosti MHD a 1 zastávku od metra/nádraží Holešovice)


Pokud Vás naše nabídka zaujala, prosíme zašlete nám Váš životopis prostřednictvím odpovědního formuláře. Budeme Vás kontaktovat v průběhu několika pracovních dní.


Informace o pozici

Společnost
TOTAL SERVICE a.s.
Adresa
U Uranie 954/18, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Vzdělání není podstatné
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickday, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Mzdová účetní, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel