Specialista vymáhání pohledávek do Call centra

Společnost Intrum Czech, s.r.o., Pardubice

přední světový poskytovatel služeb v oblasti správy pohledávek. Prostřednictvím širokého spektra služeb společnosti Intrum v oblasti řízení úvěrů, včetně finančních a inkasních služeb.

Jsme společnost, které záleží na lidských hodnotách, podporujeme propojení pracovního a rodinného života.

Usilujeme o vlastní rozvoj a jsme za něj odpovědní. Vždy děláme něco navíc a nikdy se nevzdáváme.

Chcete pracovat v zavedené mezinárodní společnosti garantující dlouhodobou jistotu a stabilitu práce?

Do našeho Call centra právě hledáme:

Specialistu vymáhání pohledávek pro péči o dlužníky

Co bude Tvojí pracovní náplní?

· Komunikace s klienty

· Práce s informačním systémem společnosti

· Práce s databázemi

· Práce s Internetem

Jak jsme si Tě vysnili?

· Máš SŠ vzdělání

· Se zákazníkem jednáš jako profík

· Praxe z Call centra

· Můžeš být i absolvent - to pro nás není problém

· Máš znalost práce s PC – běžná uživatelská znalost WORD, EXCEL, Outlook, Internet

· Neboj žádné reporty a kontingenční tabulky nečekej

· Jsi ochotný se dále vzdělávat a rozvíjet, máš proaktivní přístup

· Jsi flexibilní. samostatný, pečlivý

Co Ti nabídneme?

· Hrazená výuka angličtiny v pracovní době

· 3 dny Sick days

· 5 týdnů dovolené

· Systém čtvrtletních odměn

· Stravenky v hodnotě 105 Kč

· Firemní akce

· Místo výkonu práce v centru Pardubic

· Příjemný pracovní kolektiv

· Prostředí největší globální společnosti v oboru se švédským zázemím

· Prostor a podpora pro vlastní rozvoj – rozvojové programy pro zaměstnance

· Nástup možný ihned, případně dohodou

· Smlouva na dobu určitou s možností změny na dobu neurčitou

· Fajn šéfa, který Tě podpoří ve svém osobním rozvoji

Kontakt: e-mailem, HR & PR director Ing. Marie Jirková


Informace o pozici

Společnost
Intrum Czech, s.r.o.
Adresa
Za Pasáží 1609, Pardubice – Zelené Předměstí
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Plat
Plat: 18 000 – 36 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Administrativa, Telekomunikace, Pracovník call centra
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.