Co vás čeká

Poskytování hotline. Uživatelská podpora lékárenského IS systému a dalších návazných programů.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

Znalost OS Win 7, Win 8, Win 10, základů počítačové sítě, hardwaru a práce s MS Office. Dobré komunikační schopnosti a spolehlivost. Čistý trestní rejstřík.

Výhodou bude, pokud budete umět

Znalost lékárenského prostředí, zkušenosti s databázovými systémy jsou vítány.

Co vám můžeme nabídnout

Práci v mladém kolektivu. Možnosti dalšího vzdělávání. Třináctý plat. Možnost práce z domova. Veškeré potřebné vybavení včetně notebooku a mobilního telefonu. Motivační osobní hodnocení. Zajímavou a zodpovědnou práci.

Nástup možný ihned.


Informace o pozici

Společnost
Apatyka servis s.r.o.
Adresa
K pérovně 945/7, Praha – Hostivař
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, 13. plat, Individuální rozvržení pracovní doby, Možnost si napracovat hodiny, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: IS/IT: Správa systémů a HW, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel