Mezinárodní společnost, která je provozovatelem bankovního a nebankovního registru klientských informací a nabízí řešení pro risk management, hledá vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:

Pracovnik klientskeho centra

Náplní Vaší práce bude (aneb co Vás čeká):

příjem a zpracovávání žádostí klientů (žádosti o výpisy z registru klientských informací, případně žádosti o opravu údajů); žádosti jsou doručovány poštou, elektronicky i osobně, takže osobní kontakt s klienty bude Vaším denním chlebem
zajištění kompletní administrativy spojené s vyřizováním žádostí (evidence, distribuce, archivace)
vyřizování telefonických a e-mailových dotazů klientů
zpracovávání bezpečnostních prověrek
příprava měsíčních statistik
spolupráce s oddělením helpdesku a ostatními členy týmu

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

SŠ vzdělání
dobrá znalost práce na PC (MS Office, Internet)
vynikající komunikační dovednosti
schopnost týmové práce
samostatnost, pečlivost a schopnost učit se novým věcem
odolnost vůči stresu
čistý trestní rejstřík
Výhodou bude, pokud budete mít praxi v oblasti finančního sektoru nebo klientského servisu


Informace o pozici

Společnost
CRIF - Czech Credit Bureau, a.s.
Adresa
Na Vítězné pláni 1719/4, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Zákaznický servis, Pracovník help desku, Pracovník na přepážce, Pracovník front office, Pracovník reklamačního oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel