Společnost Krondorf a.s. hledá pro svou sesterskou společnost AD VIVUM s.r.o., která se zabývá dovozem a prodejem vín převážně z Francie, Španělska a Itálie, nového kolegu/kolegyni.

ASISTENT/KA NÁKUPU A MARKETINGU

Baví Vás mezinárodní obchod? Máte zkušenosti s marketingem a vynikající organizační schopnosti? Přidejte se k našemu sehranému týmu.

Co budete dělat?

  • Zajišťovat a koordinovat celý proces objednávání a nákupu produktů
  • Vyhodnocovat požadavky (objednávky) na nákup, sledovat množství, ceny a termíny dodání
  • Sledovat a zajišťovat proces plnění objednávek, dodržení termínu dodání, sledovat přijetí dodávky na sklad včetně zajištění všech potřebných formalit
  • Zajišťovat potřebné dokumenty k dovezenému zboží, celní deklarace
  • Vyřizovat objednávky zákazníků, sledovat jejich platební morálku, vyřizovat reklamace
  • Organizovat eventy a propagační akce – spolupráce na tvorbě plánu, příprava a jejich organizační zajištění, realizace a vyhodnocení úspěšnosti
  • Vedení databáze zákazníků (CRM)
  • Reporting

Koho hledáme?

Motivovaného kandidáta/tku, který/á má nadšení pro věc, radost z dobře odvedené práce a nebojí se udělat i něco navíc, pokud jde o úspěch týmu. Samozřejmostí je příjemné vystupování a velmi dobré organizační schopnosti.

Co Vám nabízíme:

  • Příležitost a prostor pro seberealizaci a odborný růst
  • Samozřejmostí je služební mobilní telefon a notebook
  • Příjemné pracovní prostředí, sehraný kolektiv a atraktivní produkty
  • Hlavní pracovní poměr na jeden rok, s prodloužením na dobu neurčitou
  • Řadu firemních benefitů – týden dovolené navíc, sleva na firemní výrobky v rámci holdingu, příspěvek na stravenky, zvýhodněné ceny nákupu pohonných hmot, pitný režim na pracovišti
  • Občasné služební cesty i do zahraničí
  • Místo výkonu práce Praha 1, Praha 3

Co musíte splňovat:

  • SŠ s maturitou nebo VŠ
  • AJ slovem i písmem, denní použití, znalost dalšího světového jazyka velkou výhodou (francouzština, španělština nebo italština)
  • Pokročilá znalost MS Office, kontingenční tabulky
  • Praxe v mezinárodním obchodu vítána
  • Zkušenost s prací se sociálními médii a informačními systémy (CRM apod.)
  • Kladný vztah k vínu a ochota rozvíjet se
  • Pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost
  • Řidičský průkaz sk. B s praxí


NÁSTUP: dle dohody

Pokud máte zájem získat podrobnější informace o nabízené pozici, zašlete nám svůj životopis v českém jazyce prostřednictvím volby "odpovědět" na konci inzerátu.


Informace o pozici

Společnost
Krondorf a.s.
Adresa
Českobratrská 2778/1, Praha – Žižkov
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zahraniční pracovní cesty
Zařazeno: Administrativa, Marketing, Prodej a obchod, Asistentka, Brand manager, Obchodní asistent, Specialista marketingu, Trade Marketing
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Krondorf a.s., Magda Marková