Účetní/Fakturantka – část závazků, zn. stabilní zázemí a tým

Kdo je naším klientem? Energetická společnost strategického významu v oblasti přepravy a distribuce zemního plynu a dobrým jménem spojeným se společenskou odpovědností. S více než 500 zaměstnanci se pyšní stabilním kolektivem, příjemnou pracovní atmosférou a 37,5 h dlouhým pracovním týdnem – zkrátka, když jednou nastoupíte, nebude se Vám už nikdy chtít odejít!

Jaká je naše vize pro nového kolegu/kolegyni? Stane se součástí menšího, ryze ženského a spíše klidnějšího, kolektivu 5 lidí, který tvoří 3 zkušené účetní a jedna specialistka závazků a v neposlední řadě manažerka oddělení pohledávek a závazků, která tým vede především metodicky. Nového kolegu/kolegyni čeká komplexní činnost spojená se zpracováním dodavatelských faktur v systému SAP a další odborné práce v rámci účetního oddělení.

Co Vás čeká konkrétně?

  • Účtování přijatých faktur/dobropisů/závazků ze smluv v SAPu
  • Komunikaci s dalšími odděleními v případě problémových faktur
  • Příprava daní k úhradě – z převodu nemovitostí, silniční, z příjmu atd
  • Rekonciliace účtů (salda) na dodavatelských účtech
  • Pomoc při účetních závěrkách a auditech

Jaké zkušenosti a znalosti hledáme?

  • Alespoň 2letá praxe v účetním oddělení
  • Alespoň základní znalost českých účetních a daňových předpisů
  • Znalost SAPu, případně jiného ERP systému
  • Praktická znalost Excelu
  • Pečlivost, přesnost (práce s čísly), spolehlivost, samostatnost

Co můžeme nabídnout:

  • Kanceláře na Praze 4 blízko centra v blízkosti metra C
  • Flexibilní pracovní doba v rámci 37,5 hodinového pracovního týdne
  • Možnost kariérního růstu a dalšího vzdělání (rozvojové plány, interní a externí školení)
  • Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, Flexi Passy, stravenky, 5 týdnů dovolené, 3 Sick days, placené volno navíc, odměny k významným životním a pracovním výročím, podpora rodinám, dny zdraví, slevy u partnerských společností
  • Možnost občasného home officu
  • Smlouvu na dobu určitou max na 2 roky a poté prodloužení na dobu neurčitou

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete nám Váš životopis. Pokud se domluvíme, uděláme, co je v našich silách, abychom Vás na pohovor co nejlépe připravili. Víme přesně, koho klient hledá a jaké kompetence je třeba prokázat k úspěšnému absolvování výběrového řízení.

Budeme se těšit na spolupráci!


Informace o pozici

Společnost
SBR CONSULTING SERVICES LTD, Odštěpný závod
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Fakturantka, Účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura