STÁTNÍ FOND ROZVOJE BYDLENÍ (dále jen „Fond“) je právnickou osobou v působnosti Ministerstva pro místní rozvoj. Účelem Fondu a jeho veřejným posláním je podporovat rozvoj bydlení v České republice v souladu s koncepcí bytové politiky schválené vládou České republiky a udržitelný rozvoj měst a obcí v souladu s veřejným zájmem. Fond poskytuje úvěry fyzickým osobám na pořízení obydlí osobami mladšími 36 let pečujícími o dítě do 6 let, právnickým i fyzickým osobám na výstavbu nájemního bydlení a na opravy nebo modernizace domů. V r. 2018 čekají Fond nové úkoly související s poskytováním úvěrů a dotací na regeneraci veřejných prostranství na sídlištích.

Pokud se chcete podílet na úkolech Fondu a chcete se stát součástí našeho týmu, aktuálně hledáme na níže uvedenou pozici nového kolegu/kolegyni:

Ředitel/ka právní sekce

Co budete mít na starosti?

  • Vedení právní sekce a zajištění právního servisu pro SFRB;
  • zajišťování vymáhání pohledávek SFRB a správu delikventních úvěrů;
  • tvorbu smluvních vzorů ve spolupráci s věcně příslušnými sekcemi, připomínkování a kontrolu smluv;
  • vydávání právního stanoviska a poskytování právní konzultace pro potřeby SFRB;
  • řízení výkonu externích právních služeb;
  • vyřizování žádostí podle zákona č. 106/1999 Sb.;
  • ve spolupráci s věcně příslušnou sekcí vyřizování žádostí PČR o informace;
  • ve spolupráci s věcně příslušnou sekcí vedení meziresortních připomínkových řízení dokumentů právní povahy;
  • komplexní zpracovávání vnitřních předpisů a odpovědnost za jejich formální náplň, shodu s navazujícími předpisy a soulad s platnou národní a evropskou právní úpravou;
  • plnění dalších úkolů dle pokynů ředitele SFRB, které jsou v působnosti právní sekce.

Co od Vás očekáváme?

  • Vysokoškolské vzdělání právního směru;
  • znalost a schopnost aplikace právních předpisů v oblasti poskytování úvěrů a poskytování dotací;
  • praxi v oblasti vymáhání pohledávek včetně insolvenčního řízení;
  • znalost rozpočtových pravidel a finanční kontroly;
  • znalost svobodného přístupu k informacím a ochrany osobních údajů;
  • výborné organizační a komunikační schopnosti;
  • samostatnost, spolehlivost a časovou flexibilitu;
  • znalost práce na PC (MS Office, účetní programy, práce s internetem);
  • zkušenosti ve veřejné správě výhodou;
  • trestní bezúhonnost.

Co nabízíme?

  • Místo výkonu práce v centru Prahy;
  • 5 týdnů dovolené;
  • příspěvek na stravování v podobě stravenek;
  • příspěvek k penzijnímu připojištění;
  • finanční ohodnocení dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů v 15. platové třídě.

Nástup dle dohody.

V odpovědi, prosím, zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis.


Informace o pozici

Společnost
Státní fond rozvoje bydlení
Adresa
Vinohradská 1896/46, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Benefity: Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickday
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Právní služby, Státní a veřejná správa, Úvěrový specialista, Právník, Vedoucí odboru/oddělení
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel