Co je náplní práce Specialisty aplikační podpory?

  • analytická podpora pro třetí strany v oblasti rozvoje a implementace nových systémů, případně pro rozšiřování stávajících aplikací, modulů
  • podpora koncových uživatelů při práci v aplikacích, včetně školení
  • spolupráce na rozvojových projektech s dopadem na informační systémy
  • zodpovědnost za vedení dokumentace o rozvoji a provozu svěřených aplikací
  • testování veškerých nasazení změn a opravy v přidělených aplikacích a systémech
  • spolupráce s dodavateli informačních systémů

Můžeme Vám nabídnout:

  • práci na HPP s dlouhodobou pracovní perspektivou
  • šanci spolupracovat na tvorbě unikátního, moderního a klientsky přívětivého konceptu poboček, který posune vztah s klientem na zcela novou úroveň
  • profesní a osobní rozvoj, který podporujeme prostřednictvím pravidelných školení
  • spravedlivé finanční ohodnocení
  • možnost být součástí menšího týmu, kde Váš názor bude slyšet
  • poutavé zaměstnanecké benefity

Jaká je naše představa o ideálním kandidátovi?

  • je komunikativní, má příjemné vystupování a záleží mu na výsledku jeho práce
  • má proaktivní přístup a těší ho se učit novým věcem
  • má minimálně SŠ, ideálně však VŠ zaměřenou na bankovnictví
  • má praxi v bankovní nebo finanční instituci (výhodou je praxe na obdobné pozici)
  • vyhovuje mu pracovní doba od 9:00 do 17:00

Pokud máte zájem s námi spolupracovat, pošlete nám prosím svůj profesní životopis a motivační dopis včetně kontaktů. Těšíme se na Vás.


Informace o pozici

Společnost
Banka CREDITAS a.s.
Adresa
tř. Svobody 1194/12, Olomouc
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickday, Firemní akce
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel