Asistentka obchodního oddělení s NJ - 201804

Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v Praze 8 Vysočany hledáme vhodné uchazečky.

Požadujeme: SŠ – ukončené maturitní zkouškou, zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky min. 2 roky, dobrou znalost NJ (slovem i písmem), znalost práce s PC MS Office, příjemné vystupování a komunikativnost, velmi dobré organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilitu, ochotu učit se nové věci.

Vaším hlavním úkolem bude: kompletní zajištění chodu společnosti včetně administrativní činnosti, administrativní a organizační podpora vedení společnosti a obchodního oddělení, zpracování obchodní korespondence, jednání s klienty a dodavateli, správa firemní databáze, řešení samostatných úkolů, příprava ceníků a newsletterů a jejich rozesílání klientům.

Nabízíme: samostatnou perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, využití jazykových znalostí, nástup ihned. R.č.: 201804


Informace o pozici

Společnost
ADVANCE HR,s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Němčina (Pokročilá), Angličtina (Základní)
Plat
Plat: 28 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Asistentka, Obchodní asistent, Referent, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura