Jsme česká obchodní společnost se sídlem v Praze 9, 25ti zaměstnanci a s pevnou pozicí na trhu. Již 20 let se zabýváme poskytováním komplexních služeb v oblasti profesionálních automatických závlahových systémů (AZS) a moderních technologií pro zahrady, parky i zemědělství. Na našem trhu zastupujeme řadu předních světových výrobců z USA i Evropy, jejichž řešení, produkty a servis nabízíme profesionálním instalačním firmám i koncovým zákazníkům. Staňte se součástí moderní a dynamické společnosti - přední firmy v oboru. Pojďte se s námi podílet na zavádění nových technologií. Pojďte s námi růst.

Samostatná ÚČETNÍ - mzdová účetní

Pro doplnění a rozšíření zatím 2 členného týmu účtárny hledáme posilu pro spolupráci s junior účetní, pod vedením vedoucí účtárny.

Co Vás čeká:

  • Mzdová a personální agenda pro 25-30 zaměstnanců
  • Cestovní náhrady, stravenky, HR agenda
  • Vedení pokladny (jedné z pokladen), správa a evidence firemních výdajů
  • Zpracování části účetních dokladů a jejich archivace, vedení archivu, digitalizace dokladů
  • Zajištění oběhu dokladů pro schválení účtování a plateb (zástup)
  • Podpora hlavní účetní při uzávěrkách, auditu a nahodilých projektech
  • Spolupráce se skladovou účetní /manažerem jakosti a kvality
  • Spolupráce s asistentkou prodeje/fakturanty a obchodním oddělením
  • Komunikace a spolupráci s externími subjekty (daňový poradce, auditor, banka, úřady)

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • SŠ/VŠ ekonomického směru
  • Znalost účetní, daňové problematiky a především personalistiky a mzdových předpisů s praxí min 3 roky
  • Zkušenost s účetnictvím z firem typu velkoobchodu (dovoz, nákup a prodej zboží)
  • Smysl pro odpovědnost, důslednost, pečlivost a loajalitu
  • Pečlivost a zájem o osobní rozvoj a vzdělávání
  • Mít pozitivní přístup k práci i životu a být usměvavou/ým optimistou
  • Znalost MS Office / Excel, Word
  • Uživatelská angličtina výhodou, není podmínkou

Co od nás získáte a co za Vaši práci nabízíme:

  • Přátelské prostředí ve společnosti s 20-letou tradicí a 25-ti zaměstnanci
  • Práci na plný nebo částečný HPP s motivujícím platovým ohodnocením
  • Kvartální a roční podílové odměny
  • Flexibilní pracovní dobu, navíc Free days / Sick days
  • Penzijní připojištění, životní pojištění a další příjemné benefity
  • Pracoviště v Praze 9 s dobrým spojením MHD
  • Vzdělávání, kurzy a průběžná školení

Další Informace:

Zaměstnavatel: IRIMON, spol. s r.o.

Adresa pracoviště: Rožmberská 1272, 198 00 Praha 9, ČR

Typ prac. poměru: Hlavní pracovní poměr

Info: www.irimon.cz


Informace o pozici

Společnost
IRIMON, spol. s r.o.
Adresa
Rožmberská 1272, Praha – Kyje
Požadované vzdělání: Vyšší odborné
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Účetní, Hlavní účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel