Jako advokáti, daňoví poradci, auditoři, IT a podnikoví poradci jsme zastoupeni v 111 pobočkách v 51 zemích světa.
Naši klienti celosvětově důvěřují 4.700 kolegům a kolegyním.

V České republice působíme od roku 1991, s více než 320 kolegy poskytujeme celé spektrum poradenství klientům v kancelářích v Praze a Brně.

Jsme držitelem prestižního ocenění Právnická firma roku 2012 až 2017 v oboru daňového práva.

Pro kancelář v BRNĚ nyní hledáme vhodné kandidáty / kandidátky na pozici:

AUDIT ASSISTANT pro kancelář v Brně ž/m

Největší hodnotou poradenské kanceláře Rödl & Partner jsou lidé.

Sehraný tým považujeme za součást naší firemní kultury i základní kámen našeho úspěchu.

Co nás na Tobě zaujme?

  • Jsi absolvent/ka nebo budoucí absolvent/ka VŠ ekonomického směru (nejlépe finance a účetnictví, případně podniková ekonomika
  • Máš přehled v účetní a daňové teorii, praxe výhodou
  • Jsi týmový hráč, systémový přístup k řešení úkolů Ti je vlastní
  • Máš motivaci a ochotu učit se
  • Znalost účetních, případně jiných ekonomických software je výhodou
  • Máš dobrou znalost německého, popř. anglického jazyka slovem i písmem
  • Disponuješ znalostí Excel-u, případně s databázovými soubory
  • Aktivně řídíš osobní automobil a jsi ochoten cestovat

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Budeš součástí týmu pracujícího na zajímavých a náročných projektech pro přední české i mezinárodní společnosti
  • Pod vedením zkušeného auditora a za použití moderních metod a technologií se budeš podílet na ekonomických auditech u klientů, ověřovat reportingy společností, řešit a koordinovat problematiku daní, daňových přiznání a účetnictví
  • Budeš úzce spolupracovat s ostatními členy týmu, účetním oddělením, auditory, advokáty napříč společností
  • Denní aktivní využití cizího jazyka při práci s klienty

A Tvé vyhlídky do budoucna...

  • Možnost profesního růstu v zajímavém a prestižním oboru za podpory zkušených kolegů
  • Systematické profesní a jazykové vzdělávání
  • Finanční podpora ke zkouškám k odborné certifikaci
  • Zajímavé finanční ohodnocení adekvátní Tvému pracovnímu nasazení, HW a SW vybavení
  • Systém zaměstnaneckých benefitů: notebook, mobilní telefon, zvýhodněné zaměstnanecké tarify, slevy na IT produkty, firemní sportovní a společenské akce, MultisportCard
  • Možnost stáže v zahraničních pobočkách Rödl & Partner
  • Teambuildingové akce

Chceš s námi pracovat?

Potom prosím pošli Své CV prostřednictvím odkazu „odpovědět“ přímo do HR oddělení společnosti Rödl & Partner.


Informace o pozici

Společnost
Rödl & Partner
Adresa
Květná 178/34, Brno – Pisárky
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Němčina (Středně pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Firemní akce, Možnost studijního volna
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Auditor, Ekonom, Odborný asistent, Finanční specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.