Proč tě hledáme?

Jeden z našich akcelerátorů pro sociální inovace vstoupil na podzim do nejdůležitější fáze - akcelerace vítězných projektů. Hledáme šikovné projektové koordinátory se zájmem o sociálně prospěšné podnikání, kteří si postupně vezmou pod křídla 3 týmy a budou jejich průvodci na cestě k nastaveným cílům (rozšíření na regionální úroveň, škálování, zvýšení dopadu, apod.). Garanti budou mít jedinečnou možnost být přímo u toho, kdy se z menšího projektu stává projekt celorepublikového významu, a získají tak jedinečné know-how.

Jak taková práce vypadá?

  • V úvodní fázi vypracuje pro každý tým individualizovaný projektový plán, který je základem pro následnou spolupráci. Garant je pak projektovým koordinátorem a průběžně sleduje plnění dílčích kroků. Aktualizuje plán dle měnící se situace, propojuje členy týmu s potenciálními partnery, mentory a experty; hlídá, aby vše bylo včas a řádně splněno. Je s týmy v denním kontaktu a reaguje na jejich aktuální potřeby. Hlídá přidělený rozpočet.
  • Garant je komunikační spojkou mezi týmem a manažerem celého akcelerátoru, poskytuje důležité informace, pomáhá týmům připravit se na peer-to-peer skupiny a brány.
  • Pomáhá týmům s identifikací business rizik a jejich testováním.
  • Účastní se na vypracování závěrečné evaluační zprávy a řeší i nutnou administrativu.

Jak si tě představujeme?

  • Máš zkušenost s vedením projektu alespoň 2-3 roky (předchozí zkušenost je opravdu podmínkou).
  • Máš pracovní návyky zkušeného projekťáka: systematičnost, schopnost prioritizace, sledování deadlinů, dotahování.
  • Jsi skvělý komunikátor, umíš pracovat se skupinou lidí, naslouchat, efektivně komunikovat a dávat konstruktivní zpětnou vazbu.
  • Jsi natolik dospělý, že ustojíš maximální důvěru a svobodu v práci. Když něco nevíš, ptáš se a nestydíš se říct si o pomoc.
  • Jsi ochotný trávit čas v místě působnosti daného projektu (takže ti nevadí pravidelné dojíždění mimo Prahu).
  • Sdílíš naše hodnoty a představy o světě. Na pivu s kamarády si povídáš o tom, jak zlepšit svět.
  • Máš to, čemu říkáme Hub spirit: jsi veselý člověk s pozitivním přístupem k životu a světu a smyslem pro humor.
  • Orientuješ se v oblasti nezisku a sociálně prospěšného podnikání nebo máš velkou chuť teto svět poznat.
  • Znáš Slack, Trello a umíš pracovat s G Suite. And feel comfortable speaking English.

Co u nás najdeš?

  • Zkrácený až plný úvazek v závislosti na počtu svěřených projektů (0,3 až 0,9).
  • Spolupráci na dobu určitou (do září 2019) s nástupem v březnu/ dubnu 2018.
  • Vřelé přijetí a podporu týmu profesionálů, kteří ví, proč a co dělají.
  • Napojení na unikátní komunitu inspirativních lidí.
  • Bezplatné využití pracovních prostor v síti českých Impact Hubů (Praha, Brno, Ostrava) pro práci na vlastních projektech.

Zní to jako to, co hledáš?

Ozvi se co nejdříve. Do motivačního dopisu, prosím, přidej odpovědi na tyto otázky:

  1. Proč tě zaujala právě tato pozice?
  2. Které své konkrétní dovednosti, vlastnosti či zkušenosti by jsi u nás mohl/a zúročit?
  3. Jak si představuješ, že akcelerace sociálních podniků probíhá? Co je podle tebe při řízení podobného projektu nejvíc obtížné?

Informace o pozici

Společnost
Hub for Change, spolek
Adresa
Drtinova 557/10, Praha – Smíchov
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Vrcholový management, Zdravotnictví a sociální péče
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Nezisková organizace

Pozice vhodná pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.