Co vás čeká

  • Vedení účetnictví organizace (podvojné účetnictví).
  • Vedení mzdové agendy organizace (příprava mezd, komunikace s úřady).
  • Finanční řízení organizace (sestavování rozpočtů, příprava cash flow, příprava finančních přehledů pro ředitele organizace).
  • Finanční vedení jednotlivých projektů organizace (příprava a správa rozpočtů jednotlivých projektů, příprava finančních podkladů pro vedoucí projektů).
  • Správa bankovních účtů organizace (vedení účtů a úvěrů, komunikace s bankami, zadávání platebních příkazů).
  • Jednání s poskytovateli služeb, uzavírání smluv.
  • Spolupráce v týmu (koordinace finančních podkladů a komunikace s vedoucími projektů a úzká spolupráce s ředitelem organizace).

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Vysokoškolské ekonomické vzdělání.
  • Praxi v účetnictví.
  • Zkušenosti s finančním řízením.
  • Dobrou orientaci v relevantní legislativě (pracovní právo, daňová legislativa).
  • Výbornou znalost práce na PC (zejména MS Excel, e-mail, kancelářské aplikace).
  • Otevřenost, komunikativnost a nadhled, empatii, nadšení a smysl pro humor.
  • Samostatnost, schopnost vedení a delegování i práce v týmu.
  • Schopnost pojmenovávání problémů, dávání zpětné vazby.
  • Znalost angličtiny.
  • Zodpovědnost, spolehlivost a osobní nasazení.
  • Zájem o práci v neziskovém sektoru.

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Praxe z neziskového prostředí vítána, ale není podmínkou.
  • Znalost účetního softwaru Pohoda výhodou.

Co vám můžeme nabídnout

  • Nástupní mzdu v rozmezí 36 000 - 40 000 Kč (v závislosti na délce praxe a zkušenostech) s možností dalšího navyšování na základě výsledků práce.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Možnost home office.
  • Kancelář v lokalitě Vinohrady.
  • Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje.
  • Práci v inspirativním a přátelském prostředí s předními odborníky daného oboru.
  • Podílení se na vedení a rozvoji jedné z předních neziskových organizací.

Nástup možný od 1. 3. 2018

Rozsah práce: 100% úvazek na HPP (40 hodin týdně) na dobu mateřské dovolené (min. 3 roky s možností prodloužení spolupráce).

Motivační dopis a strukturovaný životopis posílejte nejpozději do 15.2. 2018. Vybrané zájemce budeme zvát průběžně k pohovorům.

Další informace poskytne Eva Šohajková, tel: 605 949 530


Informace o pozici

Společnost
Beleco, z.s.
Adresa
Slezská 482/125, Praha – Vinohrady
Požadované vzdělání: Vysokoškolské / univerzitní
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 36 000 – 40 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Finanční ředitel/manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Beleco, z.s., Jana Moravcová