Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s. je od roku 2000 soukromou vysokou školou s oblastmi vzdělávání Ekonomické obory a Doprava. Za sedmnáct let své existence dosáhla VŠO významného postavení mezi neuniverzitními vysokými školami v České republice a v současné době studuje na VŠO více jak 2 500 studentů.

VŠO poskytuje vzdělání v bakalářských a magisterských studijních programech cestovního ruchu, letecké dopravy a personalistiky. Realizuje také upravené bakalářské studijní programy pro absolventy vyšších škol (VOŠ) a nabízí celou řadu kurzů a programů celoživotního vzdělávání.

Co vás čeká:

  • vedení týmu klientského centra
  • komunikace se zájemci o studium
  • komunikace se školami a agenturami
  • organizování klíčového projektu roadshow
  • spolupráce na komunikační a obchodní strategii školy
  • aktivní účast na externích a interních eventech školy
  • správa sociálních sítí

Co požadujeme:

  • ukončený Bc. ideálně VŠO, případně student 3. ročníku studia
  • výborné komunikační schopnosti (face to face / telekomunikace / direct mailing)
  • výborná znalost práce na PC (MS Office, Google, Sociální sítě)
  • organizační schopnosti a dovednosti
  • samostatnost a kreativita

Co vám můžeme nabídnout:

  • možnost kariérního růstu
  • zajímavé pracovní prostředí, mladý kolektiv
  • úprava mzdy po zkušební době
  • dovolená 5 týdnů
  • jazykové vzdělání
  • služební notebook a telefon

Nástup možný ihned


Informace o pozici

Společnost
Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s.
Adresa
Spálená 76/14, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Bakalářské
Plat
Plat: 28 000 – 31 000 Kč / měsíc
Zařazeno: Telekomunikace, Vzdělávání a školství, Zákaznický servis, Pracovník call centra, Vedoucí/manažer týmu, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.


Vysoká škola obchodní v Praze, o.p.s., Marie Savara
+420 224 056 069