Obchodní konzultant s příjmem 50 000+

Jsme úspěšná outsourcingová společnost, která se na mezinárodní úrovni zabývá poskytováním klientské a marketingové podpory.

Snažíme se být nejatraktivnější firmou v oboru, a tedy jasnou volbou pro ty nejlepší. Proto jsou naše finanční, kariérní a pracovní podmínky tím, čím se výrazně odlišujeme od konkurence.

Náplň práce:
● navazování a rozvíjení vztahů s klienty partnerských společností
● telefonická komunikace a osobní jednání s klienty
● aktivní prodej a akvizice klientů v oblasti finančních trhů
● realizace marketingových a propagačních kampaní

Nabízíme:
● nástupní fix 30 000 Kč měsíčně s postupným navýšením na 45 000 Kč
● týdenní cash bonusy
● měsíční provize dle individuálních výsledků
● čtvrtletní a roční bonusy
● finanční a hmotné benefity
● možnost dosažení a udržení nadstandardních příjmů
● jasně stanovený kariérní růst v tuzemském či globálním měřítku
● kompletní zaškolení umožňující rychlý a hladký vstup do oboru
● podporu a asistenci při dalším působení ve společnosti
● průběžné vzdělávání v oblasti finančních trhů
● rozvíjení prodejních a manažerských dovedností
● profesionální vedení a zázemí kapitálově silné společnosti
● práci v dynamickém týmu
● neformální atmosféru se zdravou rivalitou
● výhody spojené s prací na IČ
● vyřízení a úhradu zřízení či obnovení IČ
● kompletní zajištění vedení účetní a daňové agendy
● komfortní pracovní prostředí a zázemí BB Centra
● food & drinks v kanceláři, firemní cafeterii a chill out zónu
● MultiSport kartu k čerpání sportovních, fitness a wellness aktivit
● Ticket Restaurant Card
● all inclusive firemní akce v ČR a zahraničí
● dovolenou a sickdays dle vlastního uvážení
● uplatnění i pro absolventy nebo uchazeče bez praxe v oboru

Požadujeme:
● min. SŠ/SOU vzdělání ukončené maturitní zkouškou
● čistý rejstřík trestů
● znalost češtiny, slovenštiny, ruštiny nebo vietnamštiny na úrovni rodilý mluvčí
● komunikační schopnosti
● uživatelskou znalost práce na pc a internetu
● drive a ambicióznost
● schopnost učit se novým věcem a přizpůsobit se novým podmínkám

Pokud Vás tato pozice zaujala a chcete se dozvědět více, zašlete nám svůj životopis. Vybrané uchazeče budeme brzy kontaktovat s pozvánkou k osobnímu pohovoru, na kterém získají kompletní informace o dané pozici, finančním ohodnocení a možnostech kariérního růstu.

"Hodíme Tě mezi vlky, a Ty se vrátíš jako vůdce smečky."


Informace o pozici

Společnost
SalesDesk Czech Republic
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 50 000 – 100 000 Kč / měsíc
Benefity: Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Account Manager, Finanční poradce, Makléř, Bankovní poradce, Pracovník front office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.