Samostatná účetní

Pro našeho klienta významnou zahraniční obchodní společnost se sídlem v Praze 1 hledáme vhodné uchazeče/čky.

Požadujeme: SŠ/VŠ - ekonomického směru, kompletní znalost problematiky PÚ a dané legislativy, znalost daňové problematiky a DPH, zkušenosti a praxi v účetní problematice min. 5 let, zkušenost s kompletním vedením a zpracováním podvojného účetnictví společnosti, znalost práce s PC MS Office, znalost nějakého účetního SW, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, zájem o účetní problematiku.

Vaším hlavním úkolem bude: práce v účetním oddělení (3 osoby), zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování účetnictví společnosti od prvotních dokladů až po DPH, daně a závěrkové práce (pokladna, banka, faktury, DPH, daňové přiznání, reporting, závěrkové práce, zpracování finančních výkazů, jednání s úřady a bankou apod.), úzká spolupráce s hlavním účetním a finančním manažerem, práce s PC.

Nabízíme: perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti, příjemné prostředí, dobré platové ohodnocení, zaměstnanecké výhody a bonusy, možnost seberealizace a profesního rozvoje, nástup ihned. R.č.: 201622


Informace o pozici

Společnost
ADVANCE HR,s.r.o.
Adresa
Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Plat
Plat: 25 000 – 35 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Účetní, Finanční účetní
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.