Koncern ZKL, tradiční český výrobce valivých ložisek a největší výrobce speciálních a technologických ložisek ve střední Evropě, hledá nového kolegu/ novou kolegyni na pozici

Asistent(ka) obchodu (back office) - anglický jazyk

Co Vás na této pracovní pozici čeká?

  • evidence a zpracování nabídek a objednávek v informačním systému SAP a následné zasílání do zahraničí,
  • komunikace se zahraničními zákazníky v anglickém jazyce (převládá písemná forma, ale telefonátům se nevyhnete),
  • realizace zakázek (organizace dopravy, příprava vývozních dokladů, vystanování faktur, zpracování podkladů pro akreditivy - preferujeme zkušenosti)
  • vedení dokumentace k jednotlivým obchodním případům,
  • příprava a zpracování podkladů pro front office,
  • komunikace a spolupráce s dalšími subjekty v rámci koncernu ZKL (výrobní závod, logistika, sklad atd.).

Jaké znalosti a schopnosti byste měli mít?

  • alespoň SŠ vzdělání správního, ekonomického, všeobecného či technického směru,
  • velmi dobrá znalost anglického jazyka - komunikace se zákazníky,
  • výborná znalost práce na PC – MS Office, znalost programu SAP výhodou,
  • komunikativnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost,
  • výhodou ŘP sk. B - aktivní řidič,
  • výhodou bude znalost francouzského jazyka, není však podmínkou.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • práci ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí,
  • odpovídající mzdového ohodnocení,
  • provize z objemu prodeje Vaší obchodní skupiny + roční prémie,
  • další benefity (týden dovolené navíc, příspěvek za investiční životní pojištění, zvýhodněné telefonní tarify pro rodinné příslušníky, závodní stravování atd.).

Informace o pozici

Společnost
ZKL,a.s.
Adresa
Líšeňská 2828/45, Brno – Líšeň
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Provize z prodeje, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Výroba a průmysl, Administrativní pracovník, Asistentka, Obchodní asistent, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.