Skvělá příležitost klepe na dveře..

Oddělení zákaznické péče hledá vedoucího, který si vezme pod svá křídla oddělení backoffice, audit a zákaznické linky!

Máš smysl pro detail? Zodpovědnost, pečlivost, chceš věci posouvat dál a umíš to skvěle s lidmi?

Skvělé, pojďme si říct trochu více.

Kdo jsme? Jsme Ušetřeno.cz česká společnost a také člen skupiny ČSOB. Našim cílem je pomáhat lidem šetřit peníze v oblastech energetiky, telekomunikací, financí a pojištění.

Co budou tvé úkoly:

  • Organizace celého týmu – zodpovědnost za chod celého 30členného týmu, jejich motivace, efektivita, kontrola agendy, dávání zpětné vazby – prostě vše, co k vedení týmu patří.
  • Hledání způsobů, jak dělat věci lépe –vymýšlet zlepšováky, inovovat a optimalizovat procesy nebo třeba vyšperkovat komunikaci na naše zákazníky a to ještě není vše – dobrým nápadům tu dveře zkrátka nezavíráme!
  • Řízení denního provozu – od nestandardních situací po ty běžné jako, jsou například reklamace nebo stížnosti.
  • Reporting – kontrola čísel, hlídání svěřeného budgetu a termínů.
  • Úzká spolupráce s jednotlivými týmy – Produkt, IT, Call centrum, HR, apod.

Budeme si rozumět, pokud:

  • Máš zkušenost s vedením lidí a novou bereš jako výzvu.
  • Organizační a komunikační schopnosti jsou tvou předností.
  • Plynule ovládáš znalost češtiny (slovem i písmem).
  • Excel je tvůj velký parťák (u nás ho budeš potřebovat pro každodenní reporting).
  • Zkušenost s Power BI výhodou.


Co ti za to vše nabízíme?

  • Odpovídající finanční ohodnocení včetně pozitivní motivace.
  • Prostor pro realizaci vlastních nápadů, svobodu v práci ale zároveň zodpovědnost.
  • Dynamické prostředí – politika startupové společnosti.
  • Otevřenost v komunikaci a 0 byrokratických bariér.
  • Fajn kolektiv a příjemné pracovní zázemí kousek od metra Pražského povstání
  • Benefity jako jsou Multisport karta, stravenky, sick days, firemní akce a další aktivity.

Přijde ti naše nabídka zajímavá? Tak neváhej, pošli nám své CV a vystřel svou kariéru zase o kus výše!

Za vedení společnosti - Petr a Roman :)

Za HR - Klára

O firmě

Ušetřeno.cz s.r.o.

Kdo jsme? Jsme fajn parta lidí, která se snaží od roku 2010 šetřit lidem peníze, čas i nervy. Pomáháme jim vybrat ty nejvýhodnější produkty a služby – od hypoték, přes mobilní tarify až po dodavatele energií. Vyřizujeme za ně složité papírování. Píšeme pro ně nejrůznější návody, informujeme je o změnách na trhu a dáváme jim užitečné tipy, jak jednoduše snížit výdaje.

Informace o pozici

Společnost
Ušetřeno.cz s.r.o.
Adresa
Lomnického 1742/2a, Praha – Nusle
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Vlastní organizace náplně práce
Zařazeno: Elektrotechnika a energetika, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Manažer prodejního týmu, Vedoucí/manažer týmu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO
Zadavatel: Zaměstnavatel

Ušetřeno.cz s.r.o., Klára Rakovanová