V našem Klientském centru v Brně získáte stabilní práci v partě prima kolegů. Sídlíme hned vedle Galerie Vaňkovka a v několika týmech odborníků na pojištění obsluhujeme klienty, kteří se dovolali na UNIQA infolinku, anebo nás kontaktovali emailem. Hledáte dlouhodobou a smysluplnou práci? Přidejte se k nám a nastartujte svoji kariéru v UNIQA!

Specialista zákaznického centra

Jak bude vypadat Váš běžný pracovní den?

Pracujete na pasivní infolince, vyřizujete příchozí hovory a emaily. Dbáte o to, abyste klientovi správně a rychle zodpověděli jeho dotaz, ujistili se o jeho maximální spokojenosti, zajímali se případně o jeho další potřeby a nabídli mu vhodné řešení. Výstupy zaznamenáváte do systémů a reportů, případně děláte další administrativní činnosti.

Jak je to s pracovní dobou?

Naše infolinka je v provozu v pracovní dny od 8 do 18 hodin (o víkendu nepracujeme). Každý specialista pracuje od pondělí do pátku 7,5 hodin a k tomu má 30 minut pauzy na oběd a to tak, abychom společně pokryli celý provoz linky.

Pozice je vhodná i pro absolventy – začněte pracovní kariéru právě u nás!

Jak probíhá zaškolení?

Kvalita poskytovaného servisu je u nás na prvním místě. Po nástupu procházíte intenzivním zaškolením, které trvá někdy až celé tři měsíce podle toho, na jaké produkty se specializuje tým, do kterého jste nastoupili. Může to být neživotní pojištění (auto, nemovitosti…), životní pojištění (rizikové, úrazové …), penzijní připojištění anebo investice do podílových fondů. Zkušení specialisté Vás naučí vše od produktů, přes systémy až k tomu, jak si poradit s různými typy situací a klientů. Kromě klasického školení máte náslechy hovorů u seniorních kolegů, ti Vás následně mentorují ve Vaši práci a společně s Team leaderem pravidelně probíráte svůj pokrok.

Jak si představujeme nového kolegu / kolegyni?

Má ukončené středoškolské vzdělání s maturitou (podmínkou)

Mluví plynule česky, anebo slovensky (a písemný projev má na výbornou)

Umí přirozeně a profesionálně komunikovat

K lidem a novým věcem se staví pozitivně

Rozumí si s počítačem (MS Office a internet)

UNIQA svým zaměstnancům nabízí:

• 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna
• příspěvek na stravování
• slevy na firemní produkty, slevy na produkty a služby u vybraných partnerů
• skupinové úrazové pojištění zaměstnanců
• příspěvek na penzijní připojištění
• příspěvky formou Cafeteria systému

Práci bereme zodpovědně, jinak jsme pro všechnu legraci. Jsme jedna velká parta a vídáme se často i po práci v hospůdce, při sportu nebo během společných výletů. Máme schopné a chápající Team leadery, kteří naší práci rozumí, protože ji sami vykonávali a jsou jasným příkladem, že šikovný kolega může v naší společnosti vyrůst na vedoucí pozici.

Tak neváhejte a přidejte se k nám!

Informace o pozici

Společnost
UNIQA pojišťovna, a.s.
Adresa
Brno
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie
Zařazeno: Administrativa, Pojišťovnictví, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Pracovník call centra
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


UNIQA pojišťovna, a.s., Pavlína Coufalová