UNIQA je součástí mezinárodní pojišťovací skupiny UNIQA Insurance Group a na českém pojistném trhu působí již od roku 1993. Jako univerzální pojistitel nabízí kompletní paletu pojistných produktů pro občany i korporátní klienty včetně doplňkového penzijního spoření a investic. O tom, že jsme dynamicky se rozvíjející společnost s cílem poskytovat produkty a služby nejvyšší kvality svědčí i naše poslední umístění v anketě o nejlepší slovenskou pojišťovnu do kapsy Smart Poisťovna 2021, kde jsme mezi 19 komerčními pojišťovnami získali 1.místo! Zároveň naše Virtuální asistentka NIKI získala bronz v soutěži Pojišťovací inovátor 2021.

V současné době hledáme vhodného kandidáta či vhodnou kandidátku na pozici:

Finanční back office - Portfolio Administrátor

Baví vás investice, cenné papíry, finanční svět a zároveň být blízko pojišťovnictví a hledání cesty k jistotě a stabilitě?

Chcete tuto zálibu uplatnit v praxi, naučit se něco nového a podílet se na správě fondů v mezinárodní pojišťovně, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?

Jste spolehlivý člověk se smyslem pro detail?

Máte schopnost rychle a efektivně řešit dílčí požadavky, chuť rychle se učit od našich špičkových odborníků a samostatně aplikovat nové vědomosti?

Pokud ano, čtěte dál…

Do týmu investiční společnosti hledáme posilu, která bude zodpovědná za administrativu spravovaných portfolií. A nejen to.

Co bude náplní Vaší práce?

  • administrativa spravovaných portfolií
  • provádění kontroly hotovosti na účtech
  • spolupráce s depozitářskou bankou a ostatními institucemi, obchodníky s cennými papíry
  • administrace vypořádání obchodů uzavřených ve prospěch spravovaných portfolií
  • komunikace s interními odděleními společnosti
  • podpora a spolupráce na rozvoji systémů, v kterých je vedená agenda Back Office investiční společnosti

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • předchozí praxe ve finanční oblasti výhodou
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • přesnost, samostatnost
  • schopnost týmové práce

Co Vám nabízíme?

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny UNIQA
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • férový a transparentní přístup
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty a další)
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Lokalita: Praha

Zaujala Vás naše nabídka?

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu!

Informace o pozici

Společnost
UNIQA pojišťovna, a.s.
Adresa
Evropská 810/136, Praha – Vokovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Sleva na firemní výrobky/služby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Pojišťovnictví, Administrativní pracovník, Makléř, Referent, Pracovník back office, Bankovní specialista, Specialista treasury
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel