Odstartuj svoji kariéru v Unicornu!

Nemusíš být přímo IT specialista/tka, aby ses stal/a důležitou součástí firmy. Tvoje první kariérní kroky v roli Key Support Role povedou na recepci.

Naučíš se pracovat v našem systému, poznáš spoustu inspirativních lidí a hlavně si dokonale osvojíš týmovou práci, která se ti do budoucna bude rozhodně hodit.

Přidej se k nám a staň se klíčovou součástí našich týmů.

Jaká bude tvá cesta v Unicornu?

Key Support Role Program je náš interní vzdělávací program pro mladé talenty.
Svoji cestu na pozici Key Support Role začneš ve fajn týmu na recepci, kde tě čeká:

  • přivítání příchozích návštěv a spolupracovníků
  • evidence příchozí a odchozí pošty, vyřízení závozu, kompletace velkokapacitních tisků, obsluha stroje na vazby...
  • zajištění občerstvení a zasedacích místností, doplnění zásob
  • práce s rezervačním systémem
  • a další administrativní úkoly

Až úspěšně dokončíš svoji misi na recepci:

  • staneš se důležitou součástí našich projektů a budeš vést diář nadřízeného, organizovat schůzky, připravovat prezentace...prostě budeš pravou rukou

Zapadneš k nám do týmu, pokud:

  • máš alespoň maturitu
  • perfektně umíš česky slovem i písmem
  • domluvíš se anglicky
  • chceš na sobě neustále pracovat a máš ambice kariérně růst
  • jsi pozitivní a komunikativní
  • nejsi sólista/tka, ale baví tě hledat společná řešení

Které plusy ti usnadní a zpříjemní život v Unicornu?

  • příspěvek na dovolenou v Chorvatsku, Řecku nebo na českých horách
  • finanční příspěvek pro novomanžele, kočárek pro miminka, vouchery na studium kurzů Red Monster pro děti
  • výhodný datový tarif +4U Mobile pro tebe i tvé blízké
  • a tradiční plusy: 5 dnů rekondičního volna navíc ke 4 týdnům dovolené, MultiSport karta, stravování, zvýhodněné právní služby, penzijní připojištění a další

Proč s námi spolupracovat?

Jsme cloudová společnost, která na trhu působí od roku 1990. Za tu dobu jsme vytvořili spoustu špičkových a rozsáhlých řešení pro nejvýznamnější firmy na mezinárodním trhu. Naše pobočky najdeš v České republice, na Slovensku a na Ukrajině. Soustavně a systematicky se vzděláváme, pracujeme v hybridním modelu, děláme chytrá a udržitelná řešení a podporujeme aktivity, které ze světa kolem nás dělají lepší místo pro život.

Hledáme spolupracovníky/spolupracovnice, kteří u nás budou nejen makat jak šrouby, ale také s námi zajdou do hospody, budou s námi jezdit do Řecka na windsurfing, plavit se po moři, chodit po horách, skládat LEGO nebo dělat jiné bejkárny, které si tu společně vymýšlíme.

Staň se důležitou součástí našeho týmu a pracuj na kariérní cestě u nás!

Informace o pozici

Společnost
Unicorn
Adresa
Jankovcova 1037/49, Praha – Holešovice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 29 000 Kč / měsíc
Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Recepční, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Deckard & Penfield s.r.o., Michaela Pojezdná