Odstartuj svoji kariéru v Unicornu!
Nemusíš být přímo IT specialista/tka, aby ses stal/a důležitou součástí firmy. Tvoje první kariérní kroky v roli Key Support Role povedou na recepci.
Naučíš se pracovat v našem systému, poznáš spoustu inspirativních lidí a hlavně si dokonale osvojíš týmovou práci, která se ti do budoucna bude rozhodně hodit.
Přidej se k nám a staň se klíčovou součástí našich týmů.
Jaká bude tvá cesta v Unicornu?
Key Support Role Program je náš interní vzdělávací program pro mladé talenty.
Svoji cestu na pozici Key Support Role začneš ve fajn týmu na recepci, kde tě čeká:
- přivítání příchozích návštěv a spolupracovníků
- evidence příchozí a odchozí pošty, vyřízení závozu, kompletace velkokapacitních tisků, obsluha stroje na vazby...
- zajištění občerstvení a zasedacích místností, doplnění zásob
- práce s rezervačním systémem
- a další administrativní úkoly
Až úspěšně dokončíš svoji misi na recepci:
- staneš se důležitou součástí našich projektů a budeš vést diář nadřízeného, organizovat schůzky, připravovat prezentace...prostě budeš pravou rukou
Zapadneš k nám do týmu, pokud:
- máš alespoň maturitu
- perfektně umíš česky slovem i písmem
- domluvíš se anglicky
- chceš na sobě neustále pracovat a máš ambice kariérně růst
- jsi pozitivní a komunikativní
- nejsi sólista/tka, ale baví tě hledat společná řešení
Které plusy ti usnadní a zpříjemní život v Unicornu?
- příspěvek na dovolenou v Chorvatsku, Řecku nebo na českých horách
- finanční příspěvek pro novomanžele, kočárek pro miminka, vouchery na studium kurzů Red Monster pro děti
- výhodný datový tarif +4U Mobile pro tebe i tvé blízké
- a tradiční plusy: 5 dnů rekondičního volna navíc ke 4 týdnům dovolené, MultiSport karta, stravování, zvýhodněné právní služby, penzijní připojištění a další
Proč s námi spolupracovat?
Jsme cloudová společnost, která na trhu působí od roku 1990. Za tu dobu jsme vytvořili spoustu špičkových a rozsáhlých řešení pro nejvýznamnější firmy na mezinárodním trhu. Naše pobočky najdeš v České republice, na Slovensku a na Ukrajině. Soustavně a systematicky se vzděláváme, pracujeme v hybridním modelu, děláme chytrá a udržitelná řešení a podporujeme aktivity, které ze světa kolem nás dělají lepší místo pro život.
Hledáme spolupracovníky/spolupracovnice, kteří u nás budou nejen makat jak šrouby, ale také s námi zajdou do hospody, budou s námi jezdit do Řecka na windsurfing, plavit se po moři, chodit po horách, skládat LEGO nebo dělat jiné bejkárny, které si tu společně vymýšlíme.
Staň se důležitou součástí našeho týmu a pracuj na kariérní cestě u nás!
Informace o pozici
- Společnost
- Unicorn
- Adresa
- Jankovcova 1037/49, Praha – Holešovice
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
- Plat
- Plat: 29 000 Kč / měsíc
- Benefity: Sleva na firemní výrobky/služby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Firemní rekreační zařízení, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Zařazeno: Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Recepční, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro absolventy.