Skupina Prima vypisuje výběrové řízení na pozici:

Asistent/ka generálního ředitele

Pojmete velké množství různorodých úkolů a umíte je dotáhnout do konce?

Libujete si v tom, že dokážete druhým dělat externí paměť?

Baví Vás jak práce s „papíry“, tak komunikace s lidmi?

Troufnete si být efektivní pravou rukou šéfa?

Pokud jsou Vaše odpovědi „ano“, tak možná hledáme právě Vás!

POZOR! Pokud hledáte teplé místečko v kanceláři, kde budete vařit pánům ředitelům kávu a povídat si se zaměstnanci a se známými osobnostmi, tak už ani nečtěte dál!

Hledáme srdcaře s ochotou pomáhat jak přímo generálnímu řediteli, tak dalším dvěma ředitelům společnosti. Hledáme někoho, kdo od začátku hledá cesty, jak ředitelům ušetřit spoustu času, aby se mohli v klidu věnovat rozvoji a expanzi televize.

Na této pozici Vás čekají úkoly všeho druhu! Od administrativy a papírování, přes komunikaci s úřady a dalšími institucemi, komunikace se zaměstnanci i dalšími osobami přicházejícími do televize.

Co bude výsledkem Vaší práce?

  • Mít všechny zadané úkoly včas dokončené.
  • Ušetřený čas šéfů a nejen jim.

Co taková asistentka u nás dělá?

  • Podporu svým vedoucím kdykoliv je potřeba (tedy v případě nutnosti i mimo pracovní dobu).
  • Zajišťuje spolu s kolegyní vnitřní chod kanceláře vedení společnosti.
  • Úzce spolupracuje se svým nadřízeným (koordinuje kalendář a schůzky, plánuje služební cesty – letenky, ubytování atp.).
  • Je podporou nejen řediteli, ale celému oddělení generálního ředitele, oddělení analýzy a online oddělení.
  • Vytváří a eviduje nejrůznější smlouvy, objednávky, faktury a dohadné položky.
  • Komunikuje s dalšími kolegy napříč celou společností i mimo ni.
  • Pracuje s interním softwarem Helios, je jediným zástupcem správce smluv.

Co k této práci nutně potřebujete?

  • Minimálně středoškolské vzdělání, VŠ výhodou.
  • Vynikající výsledky předchozích aktivit.
  • Znalost anglického jazyka nutností, další jazyky výhodou.
  • Znalost MS Office, především Word, Excel a PowerPoint.
  • Profesionální přístup a potřebu dotahovat věci do konce.
  • Schopnost určit si priority a samostatně rozhodovat.
  • Vysokou míru empatie a schopnost udržet si dobrou náladu i ve stresových situacích.

Na co se u nás můžete těšit?

Pokud Vás vybereme, můžete se těšit na rozmanitou práci. Budete mít možnost stát se pevným bodem ředitelů společnosti. Budete u zrodu všech myšlenek, které posouvají naši společnost dál. Vaše skvělé výsledky se odrazí na fungování celé společnosti.

Těšit se můžete na to, že se stanete důležitou součástí televize Prima. Budete se pohybovat v příjemném pracovním prostředí v nově zrekonstruované budově
na Vinohradské ulici.

Pokud Vás tato pozice zaujala, napište nám. A když do motivačního dopisu připíšete, proč si troufáte posílit naše řady, bude to prima.

Informace o pozici

Společnost
TV Prima
Adresa
Vinohradská 3217/167, Praha – Strašnice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Asistentka, Office Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel