Co bude Tvou náplní práce?

• Realizace měsíčních kampaní klientů,
• vytváření konkrétní podoby media plánů,
• schvalování a odpovědnost za podklady do kampaní,
• zpracovávání změn v rámci plánování a programu,
• komunikace s obchodníky,
• spolupráce na tvorbě, aktualizaci a distribuci ceníku pro daný měsíc,
• koordinace fakturace v rámci obchodního úseku,
• zajišťování agendy spojené se smlouvami o reklamním vysílání (evidence a aktualizace smluv a objednávek).

Ptáš se, co po Tobě požadujeme?

• Výborné komunikační dovednosti, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost,
• zkušenosti z médií jsou velkou výhodou, nikoli však podmínkou,
• komunikativní angličtinu (převážně emailová komunikace),
• dobrou znalost PC / MS Office, především Excel.

Nabízíme Ti ...

• práci v atraktivním mediálním prostředí,
• zázemí v novém a moderním sídle společnosti na Praze 10,
• mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti pozice,
• práci v příjemném kolektivu,
• zajímavé benefity.


Informace o pozici

Společnost
TV Prima
Adresa
Vinohradská 3217/167, Praha – Strašnice
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: Administrativa, Média, reklama a PR, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Referent, Pracovník back office, Obchodní referent
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel