FTV Prima, spol. s r.o. vypisuje výběrové řízení na pozici:

Manažer interních procesů – interní auditor

Stručný popis

Manažer interních procesů – interní auditor v FTV Prima se zaměřuje na kontrolu a hodnocení efektivity řídicích a pracovních procesů a vymáhání dodržování právních i interních předpisů a předcházení nebo zmírnění rizik, včetně návrhů vhodných opatření.

Co bude hlavní náplní práce?

  • Navrhování koncepce a vytvoření systému interních kontrol a rozpracování do plánu interních kontrol (ve spolupráci s výkonným ředitelem a úsekovými řediteli či vedoucími oddělení), stanovení kritérií pro jejich vyhodnocování. Řízení realizace plánu interních kontrol a koordinace zapojených osob.
  • Řízení činností souvisejících s hodnocením a posuzováním efektivity hlavních, řídících a podpůrných firemních procesů a definováním opatření k optimalizaci.
  • Řízení činností souvisejících s kontrolou dodržování právních předpisů (např. GDPR) a interních předpisů (včetně etických kodexů) a postupů.
  • Průběžné monitorování, identifikace a analýza materiálních rizik (včetně rizik z oblasti ICT), nastavení procesů k jejich předcházení nebo zmírnění.
  • Koordinace zpracování výstupů z interních kontrol, definování nápravných opatření a doporučení ke zvýšení efektivity a hospodárnosti procesů a k eliminaci a snížení rizik.
  • Sledování plnění nápravných opatření zjištěných neshod a doporučení, pomoc managementu a jednotlivým úsekům či oddělením při jejich odstranění.
  • Expertní a konzultační činnost při řešení operativních úkolů napříč organizací. Poskytování konzultací v průběhu kontrol pro ostatní úseky či oddělení společnosti.
  • Spolupráce při stanovování hodnot organizace a tvorbě a kontrole dodržování etického chování zaměstnanců.
  • Sledování vývoje právních předpisů obecně, i ve svěřené oblasti.
  • Aktivní role při tvorbě vnitřních předpisů a postupů (každoroční revize předpisů – viz předpis o předpisech)
    Hlavní dimenze

Požadavky

  • Vysokoškolské vzdělání.
  • Zkušenosti z oboru minimálně 5 let.
  • Znalost angličtiny- B2.
  • Znalost problematiky procesů, orientace v právních předpisech regulujících činnost zaměstnavatele.
  • Výbornou znalost PC / MS Office, především Excel a Power Point.
  • Analytické myšlení.
  • Výborné komunikační dovednosti, pečlivost, zodpovědnost a samostatnost.

Co vám můžeme nabídnout

  • Práci v atraktivním mediálním prostředí.
  • Mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti pozice.
  • Zázemí v sídle společnosti na Praze 8 (přímo u metra B / Palmovka).
  • 5 týdnů dovolené a další benefity (stravenky, výuku angličtiny, kafeterii, kartu Multisport, příspěvek na životní pojištění apod.)

Informace o pozici

Společnost
TV Prima
Adresa
Na žertvách 132/24, Praha – Libeň
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, Auditor
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel