Jsme mladá a ryze česká banka tvořená skvělým kolektivem lidí s velkým drivem a nadšením pro to, budovat na českém bankovním trhu uznávanou banku s úzkou nabídkou kvalitních produktů. Zakládáme si na tom, že poskytujeme klientům jedinečné služby.

Business Controller

Společně s kolegy budete součástí mladého a dynamického oddělení, které zajišťuje komplexní datovou podporu kolegů napříč všemi odděleními banky. Výstupy Vaší práce budou sloužit jako podklad pro rozhodování o dalším rozvoji banky a to jak v rámci produktů tak i obchodních příležitostí. Jedná se o práci zajímavou, různorodou a v bankovním sektoru unikátní. Nepůjde jen o denní rutinu, budete mít možnost komplexně pochopit potřeby kolegů a zároveň implementovat vlastní řešení a návrhy. Jedná se o práci s daty, kdy využijete na denní bázi znalost SQL a ostatních nástrojů. Součástí Vaší práce nebude jen podpora současného reportingu, ale i možnost podílet se se na vytváření reportingu a jeho vizualizace v rámci zcela nových produktů/ procesů, které v bance nyní budujeme. Budete moci navrhovat vlastní řešení a podílet se na přípravě a správě zobrazování v BI.

Co od Vás očekáváme?

  • Budete zpracovávat a analyzovat data pro ostatní kolegy v bance.
  • Zpracovávat provizní a incentivní podklady napříč odděleními v bance.
  • Participovat na implementaci BI za účelem vizualizace dat.
  • Vyvíjet automatizované reporty.
  • Navrhovat nové reporty a dashboardy.
  • Definovat logické vazby a celky.
  • Komunikovat s koncovými uživateli dat, pochopit jejich potřeby a zadání.
  • Přinášet vlastní nápady, návrhy a řešení.

Ideálním kandidátem jste, pokud:

  • Znáte relační databáze a datové sklady (DWH).
  • Práce s SQL Server Management Studio (SSMS) výhodou
  • Máte pokročilou znalost a práce s MS Excel (Pivot table, Power query, Power pivot, datová připojení, základní znalost a orientace ve VBA, schopnost práce nad větším objemem dat).
  • Máte analytické myšlení.
  • Znáte BI nástroje.
  • Vaše zkušenost s bankovnictvím je výhodou, ne podmínkou.
  • Jste proaktivní, systematický/á, umíte pracovat v týmu.
  • Vašimi přednostmi jsou cílevědomost, pečlivost, svědomitost a orientace na detail.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Moderní kanceláře v Karlíně v budově Nile House,
  • Jazykové kurzy
  • Zázemí ryze české úspěšné banky
  • Prostor pro rozvoj Vašeho potenciálu
  • 25 dní dovolené
  • 2 dny zdravotního volna (sick days)
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na Multisport kartu

Informace o pozici

Společnost
TRINITY BANK a.s.
Adresa
Karolinská 654/2, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Finanční analytik, Financial Controller, Project Manager, Metodik, Bankovní specialista, Specialista reportingu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel