Hledáme šikovného studenta či studentku, který/á chce nastartovat svou kariéru a seznámit se se zázemím bankovní instituce...

Co bude Vaší náplní práce?

  • pomoc při přípravě podkladů;
  • spolupráce při zpracování úvěrové a finanční analýzy úvěrových případů;
  • kontrola a následná správa smluvní dokumentace;
  • participace na reportingu, evidenci a výkaznictví.

Jak vypadá ideální kandidát/ka?

  • je studentem univerzity (ekonomický nebo právní směr - výhodou);
  • získal/a-li zkušenost ve finančním prostředí - má velkou výhodu;
  • aktivita a pečlivý přístup k řešení svěřených úkolů jí/jemu není cizí;
  • má smysl pro detail a schopnost soustředit se na klíčové úkoly a činnosti;
  • je flexibilní a je ochoten/na pracovat min. 20 hod./týdně (po-pá);
  • plynule zvládá český jazyk slovem i písmem;
  • má běžnou znalost práce s MS Office - Word, Excel, Outlook.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • možnost nastartovat svou kariéru a seznámit se s interním chodem banky;
  • přizpůsobení pracovní doby Vašim studijním povinnostem;
  • pevné a přátelské zázemí stabilní finanční společnosti;
  • práci v atraktivních prostorech světové úrovně přímo v centru Prahy.

Nezmeškejte jedno z Vašich nejlepších rozhodnutí a zašlete nám životopis s fotkou pomocí níže uvedeného tlačítka odpovědět!

Informace o pozici

Společnost
TRINITY BANK a.s.
Adresa
Senovážné náměstí 1588/4, Praha – Nové Město
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Základní)
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Administrativní pracovník, Asistentka, Pracovník back office, Bankovní specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Brigáda
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: dohoda o provedení práce (DPP)
Datum práce
Datum práce: 1.5.2021 – 31.12.2022
Zadavatel: Zaměstnavatel