Jsme malá, mladá a ryze česká banka tvořená skvělým kolektivem lidí s velkým drivem a nadšením pro to, budovat na českém bankovním trhu uznávanou banku s úzkou nabídkou kvalitních produktů. Zakládáme si na tom, že poskytujeme klientům jedinečné služby. Našimi hodnotami jsou Důvěra, Expertíza, Integrita, Proaktivita a Výjimečnost. Neváhejte a přidejte se k nám!

Co bude náplní Vaší práce?

  • spolupráce při tvorbě a zpracování smluvní dokumentace k úvěrovým případům v souladu s právními a interními předpisy
  • správa a kontrola úvěrové dokumentace
  • zpracování jednoduchých podání a smluv
  • poskytování administrativně technické podpory v oblasti zpracování úvěrových obchodů
  • kontrola plnění závazků klienta z úvěrového vztahu
  • zadávání údajů o úvěrových obchodech, provádění změn a jejich aktualizace v informačním systému
  • příprava zpráv o úvěrovém portfoliu pro vedení společnosti
  • součinnost při tvorbě metodických předpisů


Jak vypadá ideální kandidát/ka?

  • ukončil/a min. SŠ vzdělání ekonomického nebo právnického směru;
  • získal/a prokazatelnou předchozí zkušenost s vyhotovováním právní dokumentace;
  • je pečlivý/á a vnímá všechny detaily;
  • má proaktivní a proobchodní přístup k práci;
  • jeho/její dobrá znalost AJ je samozřejmostí;
  • má velmi dobré znalosti práce s PC (MS OFFICE);
  • ...a nebojí se komunikovat.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • pevné zázemí stabilní finanční společnosti;
  • prostor pro rozvoj Vašeho potenciálu díky dynamickému firemnímu prostředí - výhoda nové české banky;
  • příležitost dělat práci, která má smysl;
  • malý přátelský tým, který tahá za jeden provaz;
  • atraktivní pracovní prostředí v samotném centru Prahy - na Senovážném náměstí;
  • …a další benefity (jako např. 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna (sick days), iPhone, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování formou paušálu nebo plně dotované obědy s dovozem přímo do kanceláře, příspěvek na Multisport kartu pro Vás i Vaše blízké, antigenní testování COVID na pracovišti, teambuildingy a firemní akce.....)

Nezmeškejte jedno z Vašich nejlepších rozhodnutí a zašlete nám životopis s fotkou a krátký motivační dopis pomocí níže uvedeného tlačítka odpovědět.

Těšíme se na Vás!

Informace o pozici

Společnost
TRINITY BANK a.s.
Adresa
Senovážné náměstí 1375/19, Praha – Nové Město
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Firemní akce
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Právní služby, Administrativní pracovník, Asistentka, Úvěrový specialista, Právník, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel