Jsme malá, mladá a ryze česká banka tvořená skvělým kolektivem lidí s velkým drivem a nadšením pro to, budovat na českém bankovním trhu uznávanou banku s úzkou nabídkou kvalitních produktů. Zakládáme si na tom, že poskytujeme klientům jedinečné služby. Našimi hodnotami jsou Důvěra, Expertíza, Integrita, Proaktivita a Výjimečnost. Neváhejte a přidejte se k nám!

Co bude Vaší náplní práce?

  • správa svěřeného klientského portfolia;
  • zpracování dodaných obchodů;
  • příprava úvěrových návrhů na poskytnutí či změnu úvěru;
  • komunikace s klienty;
  • pravidelná příprava podkladů pro následné vypracování úvěrové dokumentace;
  • kontrola a následná správa smluvní dokumentace k úvěrům;
  • odpovědnost za správnost a průběh svěřených úvěrových případů;
  • průběžná kontrola bonity klienta a veškerých změn;
  • pravidelný reporting a příprava dokumentace potřebné pro ostatní zainteresované firemní útvary;
  • evidence a výkaznictví úvěrů.

Jak vypadá ideální kandidát/ka?

  • získal/a min. 2 roky praxe s korporátní úvěrovou dokumentací na obdobné pozici;
  • orientuje se v účetních výkazech firem;
  • má chuť projevovat vlastní iniciativu a nezávislost při řešení svěřených úkolů, tj. pracuje samostatně a používá selský rozum;
  • je vysoce organizovaný/á se smyslem pro detail a schopností se soustředit na klíčové úkoly a činnosti;
  • vždy kope za společný tým a nebojí se zapojit do nových výzev;
  • dosáhl/a min. SŠ vzdělání s maturitou (pokud má VŠ vzdělání – má opět velkou výhodu);
  • MS Office (Word, Excel, Outlook) zvládá na uživatelské úrovni;
  • má řidičský průkaz sk. B.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • pevné zázemí stabilní finanční společnosti;
  • prostor pro rozvoj Vašeho potenciálu díky dynamickému firemnímu prostředí české banky;
  • příležitost dělat práci, která má smysl;
  • malý přátelský tým, který tahá za jeden provaz;
  • práci v atraktivních prostorách přímo v srdci Baťovského Zlína či samotném centru Prahy;
  • vysoce motivující finanční ohodnocení;
  • 5 týdnů dovolené,
  • 2dny zdravotního volna (sick days),
  • iPhone a notebook,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • příspěvek na stravování nebo plně dotované obědy s dovozem přímo do kanceláře,
  • příspěvek na Multisport kartu pro Vás i Vaše blízké,
  • antigenní testování COVID na pracovišti,
  • teambuildingy, firemní akce a další benefity ...

Nezmeškejte jedno z Vašich nejlepších rozhodnutí a zašlete nám životopis s fotkou a krátký motivační dopis pomocí níže uvedeného tlačítka odpovědět.

Těšíme se na Vás!

Informace o pozici

Společnost
TRINITY BANK a.s.
Adresa
Senovážné náměstí 1588/4, Praha – Nové Město
Kvítková 4352, Zlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Základní), Čeština (Výborná)
Benefity: Firemní akce, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na vzdělání, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Bonusy/prémie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Prodej a obchod, Úvěrový specialista, Firemní bankéř/Relationship Manager, Bankovní poradce, Bankovní specialista
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel