Hledáme šikovného studenta či studentku, který/á chce nastartovat svou kariéru a seznámit se se zázemím bankovní instituce...

Co bude Vaší náplní práce?

  • asistentské a administrativní práce s cílem poskytnout podporu HR;
  • základní úkony spojené s náborem zaměstnanců;
  • spolupráce při firemních eventech;
  • komunikace s ostatními útvary banky;
  • plnění ad hoc úkolů.

Jak vypadá ideální kandidát/ka?

  • studuje VŠ (poslední ročník - výhoda);
  • je flexibilní a je ochoten/na pracovat min. 30 hod./týdně (po-pá);
  • má zájem se dále vzdělávat a prohlubovat své znalosti;
  • k práci přistupuje pečlivě a odpovědně;
  • vystupuje profesionálně a reprezentativně;
  • nebojí se komunikovat;
  • plynule zvládá český jazyk slovem i písmem;
  • má angličtinu na komunikativní úrovni;
  • MS Office (Word, Excel, Outlook) zvládá na pokročilé úrovni.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • přizpůsobení pracovní doby Vašim studijním povinnostem (pracovní doba ve všední dny 7,30 - 17,00);
  • odpovídající finanční ohodnocení;
  • pevné a přátelské zázemí stabilní finanční společnosti;
  • práci v atraktivních prostorách světové úrovně přímo v srdci Baťovského Zlína;
  • možnost nastartovat svou kariéru a seznámit se s interním chodem banky.

Nezmeškejte jedno z Vašich nejlepších rozhodnutí a zašlete nám životopis s fotkou pomocí níže uvedeného tlačítka odpovědět!

Informace o pozici

Společnost
TRINITY BANK a.s.
Adresa
Kvítková 4352, Zlín
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazeno: Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Personalistika a HR, Administrativní pracovník, Asistentka, Pracovník back office, HR specialista, Specialista HR marketingu
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Brigáda
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: dohoda o provedení práce
Datum práce
Datum práce: 1.11.2020 – 31.12.2021
Zadavatel: Zaměstnavatel