Co vás čeká:

HLEDÁME UCHAZEČE pocházející z následujících míst, nebo z okolí: Karlovy Vary, Plzeň, Most, Kladno, Mělník, kterému bude přidělená oblast působení: Karlovarský kraj, Ústecký kraj, část Stredočeského kraje, část Libereckého kraje.

PRÁCE VYŽADUJE CESTOVÁNÍ!

Datum nástupu: ASAP

  • Péče o přidělené filiálky (v budoucnu 8 až 12 filiálek)
  • Odpovědnost za výsledky, náklady a obrat
  • Organizace a řízení přidělených filiálek podle firemních konceptů
  • Vedení, rozvoj a koordinace zaměstnanců (přibližně 50 - 70 zaměstnanců)
  • Organizování a realizace otevření nových filiálek
  • Realizace opatření na podporu prodeje
  • Kontrola a realizace úkolů od Revize

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

Podmínkou je být držitelem řidičského oprávnění a být aktivním řidičem.
Zkušenosti s vedením kolektivu, obchodní myšlení, sebevědomí a komunikační dovednosti, vysoké pracovní nasazení a ochota učit se, flexibilita, zodpovědnost, loajalita, týmová práce.

Požadujeme ovládání buď anglického nebo německého jazyka minimálně na úrovni B2. Ovládání českého jazyka je podmínkou. Znalost německého jazyka je výhodou, ale ne podmínkou. V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, prosím zašlete nám Vaši fotografii a životopis v českém i v německém nebo anglickém jazyce (zaslání životopisu v cizím jazyce je podmínkou zařazení do výběrového řízení). Naše společnost bude kontaktovat pouze vybrané uchazeče. Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.

Výhodou bude, pokud budete umět:

Praxe minimálně 3 roky v maloobchodě, např. jako vedoucí / vedoucí prodejny, nejlépe v potravinovém nebo nepotravinářském diskontním obchodě. Zkušenosti s vedením kolektivu, obchodní myšlení, sebevědomí a komunikační dovednosti, vysoké pracovní nasazení a ochota učit se, flexibilita, zodpovědnost, lojalita, týmová práce. Ovládání německého jazyka je výhodou, ne podmínkou.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Atraktivní platové ohodnocení
  • Důkladné komplexní zaškolení
  • Služební vozidlo, mobilní telefon, notebook (i pro soukromé účely)
  • Různorodá práce v sympatickém a nápomocném kolektivu
  • Aktivní komunikace v anglickém nebo německém jazyce
  • Možnost osobního růstu v prostředí rozvíjející se společnosti
  • Práce na hlavní pracovní poměr
  • Stravenkový paušál 75,60 Kč/ den (v případě odpracováni aspoň 3 hodin / den)
  • Dárkový vánoční poukaz
  • Od 01.01.2022 5 týdnů dovolené

Informace pro uchazeče:

V případě, že splňujete výše uvedené požadavky, prosím zašlete nám Vaši fotografii a životopis v českém jazyce. Naše společnost bude kontaktovat pouze vybrané uchazeče. Děkujeme a těšíme se na případnou spolupráci.

Něco o naší společnosti:

TEDi je sympatická maloobchodní síť prodejen se smíšeným zbožím. Založena byla v květnu 2004 v Dortmundu v Severním Porýní-Vestfálsku, kde je také její sídlo. Filiálky nabízejí výrobky každodenní spotřeby, ale také dárkové a dekorační předměty, hračky a psací potřeby, jakož i párty výrobky, výrobky pro domácnost a drogistické zboží.
Společnost TEDi je důkazem toho, že férové ceny, dobrá kvalita, udržitelná angažovanost a rozmanitá nabídka se nevylučují.
TEDi nabízí své zboží v zemích: Německo, Rakousko, Slovinsko, Chorvatsko, Polsko, Itálie, Španělsko, Slovensko a od roku 2020 už i v České republice, kde máme otevřeno aktuálně 15 prodejen a budeme se nadále výrazně rozšiřovat. Spolu tvoříme síť více než 2.550 poboček a dále se rozšiřujeme.

Informace o pozici

Společnost
TEDi obchodní s.r.o.
Adresa
Karlovy Vary
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá) nebo Němčina (Středně pokročilá)
Benefity: Auto i pro soukromé účely, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů
Zařazeno: Administrativa, Prodej a obchod, Regionalní obchodní manažer
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

TEDi obchodní s.r.o., Renáta Šnircová