Baví Vás administrativní a organizační činnosti? Zajímá Vás i nábor zaměstnanců? Máte smysl pro pořádek a zodpovědnost? Je pro Vás do budoucna dobře dostupná lokalita Kozomín, přičemž do jara/léta 2020 byste dočasně mohl/a pracovat z domova a Prahy-Karlína? Pokud ano, máme pro Vás skvělou příležitost u přední technologické společnosti!

Co Vám nabízíme:

- zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- důležitá role, kdy budete stát u zrodu zcela nové výrobní haly s unikátní technologií
- zajímavé finanční ohodnocení
- spoustu prostoru pro osobnostní i kariérní růst
- do budoucna je zde možnost zastávat pozici HR specialist(k)y

Jaká bude Vaše náplň práce:

- zajištění chodu kanceláře z administrativního i organizačního hlediska
- zpočátku zajištění chodu recepce - závod se rozbíhá na "zelené louce"
- komunikace s dodavateli služeb potřebných pro chod závodu
- účast na náborů kandidátů - preselekce a organizace pohovorů
- později samostatné zastřešení náboru vybraných pozic

Co byste měl/a splňovat:

- SŠ/VŠ vzdělání
- předchozí zkušenost na administrativní pozici
- alespoň základní znalost HR výhodou
- komunikativní znalost anglického jazyka podmínkou
- vyspělá a zodpovědná osobnost zdatná v komunikaci s lidmi

Chcete vědět více?

Neváhejte a pošlete nám Váš strukturovaný životopis v českém jazyce.

Zpětnou vazbu Vám zašleme do sedmi pracovních dnů.


Informace o pozici

Společnost
Talentica s.r.o.
Adresa
Kozomín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Plat
Plat: 25 000 – 30 000 Kč / měsíc
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Rozjezd zcela nového projektu
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Personální agentura

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Talentica s.r.o., Lucie Majerová