STRABAG Property and Facility Services je předním evropským poskytovatelem služeb Facility Managementu, který zaměstnává na 14 250 zaměstnanců. Společnost působí téměř po celé Evropě a v rámci jednotlivých zemí se vždy pohybuje mezi nejúspěšnějšími subjekty na trhu. Společnosti skupiny STRABAG PFS neměří svůj úspěch v množství spravovaných metrů čtverečních. Důležitá je zejména spokojenost klienta. Výsadou STRABAG PFS je pečlivá starost o zákazníka, která je odměňována dlouhodobým partnerstvím a důvěrou prestižních evropských obchodních značek.

Property management - administrativa/zkrácený úvazek

Co vás čeká

  • management obchodních nájemních vztahů (jde o plus minus 60 nájemců), hlavně aktualizace a správa smluvních nájemních vztahů, tj. zejména povede a bude aktualizovat detailní evidenci nájemců a parametrů nájemních vztahů – zde se jedná o neustálé aktualizování detailních tabulek s parametry nájemních vztahů, jelikož smlouvy a nájemci se často obměňují (jména, kontakty, délka nájmu, nájemné a poplatky, důležité smluvní podmínky atd).
  • příprava podkladů pro účetní k fakturaci podle nájemních smluv
  • evidence pojištění nájemců, hlídání termínů pojištění a vyžádání si aktuálních informací
  • evidence kaucí a bankovních záruk, hlídání termínů pojištění a vyžádání si aktuálních informací
  • vedení fyzické a elektronické archivace smluvních dokumentů
  • periodický reporting o nájemních vztazích
  • průběžná kontrola změn u nájemců- změna jména, sídla atd.
  • výpočet valorizace nájemného a provedení valorizace
  • výpočet ročního vyúčtování služeb celkem a na jednotlivé nájemce a provedení vyúčtování služeb
  • výpočet provozních nákladů
  • korespondence s nájemci a pronajímatelem
  • zodpovídání dotazů od nájemců a pronajímatele ohledně nájemních vztahů
  • koordinace a součinnost s finančním a facility manažerem a s účetním

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  •  Min středoškolské vzdělání s maturitou technického či ekonomické směru
  •  Odpovídající praxe min 3 roky na obdobném objektu
  •  Dobrá uživatelská znalost práce na PC
  •  Orientace v projektové dokumentaci
  •  Orientace v obecných právních předpisech
  •  Reprezentativní vystupování a jednání
  •  Komunikativní znalost Aj
  •  Bezúhonnost

Výhodou bude, pokud budete umět

  •  Znalost Microsoft Office a především Microsoft Excel
  •  Orientace v nájemních vztazích a v nájemní smluvní dokumentaci – základní porozumění smluvních právních vztahů v realitách
  •  Organizovanost a včasná a průběžná příprava
  •  Hlídání termínů
  •  Pro komunikaci s klientem je důležitá vstřícnost, pohotová reakce a je důležité aktuálně je informovat o věcech, jak nastanou atd.

Co vám můžeme nabídnout

• Práci v dynamicky se rozvíjející firmě s mnohaletou tradicí

• Možnost osobního rozvoje a profesního růstu v rámci společnosti
• Příjemné pracovní prostředí u výstupu ze stanice metra Prosek
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, home office, stravenkový paušál, možnost využít kartu MultiSport, firemní akce)
• Možnost práce na zkrácený úvazek 20 hodin týdně - vhodné pro rodiče na MD/RD
• Těšíme se na vás

Informace o pozici

Společnost
STRABAG a.s.
Adresa
Hlavní město Praha
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Administrativní pracovník, Ekonom, Pracovník back office
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.

Pozice je vhodná i pro důchodce.