STRABAG Property and Facility Services je předním evropským poskytovatelem služeb Facility Managementu, který zaměstnává na 14 250 zaměstnanců. Společnost působí téměř po celé Evropě a v rámci jednotlivých zemí se vždy pohybuje mezi nejúspěšnějšími subjekty na trhu. Společnosti skupiny STRABAG PFS neměří svůj úspěch v množství spravovaných metrů čtverečních. Důležitá je zejména spokojenost klienta. Výsadou STRABAG PFS je pečlivá starost o zákazníka, která je odměňována dlouhodobým partnerstvím a důvěrou prestižních evropských obchodních značek.
Property management - administrativa/zkrácený úvazek
Co vás čeká
- management obchodních nájemních vztahů (jde o plus minus 60 nájemců), hlavně aktualizace a správa smluvních nájemních vztahů, tj. zejména povede a bude aktualizovat detailní evidenci nájemců a parametrů nájemních vztahů – zde se jedná o neustálé aktualizování detailních tabulek s parametry nájemních vztahů, jelikož smlouvy a nájemci se často obměňují (jména, kontakty, délka nájmu, nájemné a poplatky, důležité smluvní podmínky atd).
- příprava podkladů pro účetní k fakturaci podle nájemních smluv
- evidence pojištění nájemců, hlídání termínů pojištění a vyžádání si aktuálních informací
- evidence kaucí a bankovních záruk, hlídání termínů pojištění a vyžádání si aktuálních informací
- vedení fyzické a elektronické archivace smluvních dokumentů
- periodický reporting o nájemních vztazích
- průběžná kontrola změn u nájemců- změna jména, sídla atd.
- výpočet valorizace nájemného a provedení valorizace
- výpočet ročního vyúčtování služeb celkem a na jednotlivé nájemce a provedení vyúčtování služeb
- výpočet provozních nákladů
- korespondence s nájemci a pronajímatelem
- zodpovídání dotazů od nájemců a pronajímatele ohledně nájemních vztahů
- koordinace a součinnost s finančním a facility manažerem a s účetním
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- Min středoškolské vzdělání s maturitou technického či ekonomické směru
- Odpovídající praxe min 3 roky na obdobném objektu
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC
- Orientace v projektové dokumentaci
- Orientace v obecných právních předpisech
- Reprezentativní vystupování a jednání
- Komunikativní znalost Aj
- Bezúhonnost
Výhodou bude, pokud budete umět
- Znalost Microsoft Office a především Microsoft Excel
- Orientace v nájemních vztazích a v nájemní smluvní dokumentaci – základní porozumění smluvních právních vztahů v realitách
- Organizovanost a včasná a průběžná příprava
- Hlídání termínů
- Pro komunikaci s klientem je důležitá vstřícnost, pohotová reakce a je důležité aktuálně je informovat o věcech, jak nastanou atd.
Co vám můžeme nabídnout
• Práci v dynamicky se rozvíjející firmě s mnohaletou tradicí
• Možnost osobního rozvoje a profesního růstu v rámci společnosti
• Příjemné pracovní prostředí u výstupu ze stanice metra Prosek
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, home office, stravenkový paušál, možnost využít kartu MultiSport, firemní akce)
• Možnost práce na zkrácený úvazek 20 hodin týdně - vhodné pro rodiče na MD/RD
• Těšíme se na vás
Informace o pozici
- Společnost
- STRABAG a.s.
- Adresa
- Hlavní město Praha
- Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá)
- Benefity: Mobilní telefon, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
- Zařazeno: Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Administrativní pracovník, Ekonom, Pracovník back office
- Typ pracovního poměru
- Typ pracovního poměru: Práce na zkrácený úvazek
- Délka pracovního poměru
- Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
- Typ smluvního vztahu
- Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list/IČO, dohoda o pracovní činnosti
- Zadavatel: Zaměstnavatel
Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Pozice je vhodná i pro důchodce.
Prosecká 855/68, 190 00 Praha 9 – Prosek, Česká republika
+420 731 420 208