Věříte, že budoucnost je v cloudu?


Hledáme přátelského kolegu na pozici Konzultant iDokladu. Smyslem vaší práce bude pomáhat uživatelům s používáním nejpoužívanějšího cloudového nástroje pro online fakturaci. Pozice je ideální pro trpělivého kolegu, který se nebojí komunikovat s lidmi. Díky tomu, že budete mít zpětnou vazbu přímo od zákazníků, budete mít vliv i na další vývoj cloudového fakturování.

Jak bude vypadat váš den?

  • Budete hodně komunikovat - každý den budete v kontaktu se zákazníky, kteří budou očekávat vaše rady a doporučení.
  • Budete rozvíjet vztahy se zákazníky - očekáváme, že pro zákazníky budete důvěryhodným partnerem, který má perfektní přehled o iDokladu.
  • Budete mít zásadní vliv na podobu finálního softwaru - díky zpětné vazbě od zákazníků vám dáme prostor pro nápady a inovace.
  • Nebudete v tom sami - na plný úvazek se iDokladu věnuje dalších 15 specialistů, kteří vám pomohou se v začátku rychle zorientovat.

Co očekáváme, že umíte?

  • Komunikovat s lidmi - máte vybroušený psaný, telefonický i osobní projev.
  • Máte zkušenosti s účetnictvím - alespoň základní přehled bude výhodou.
  • Jste trpěliví - umíte napovědět zákazníkům a pomoci najít řešení těm, kteří si neví rady.
  • Baví vás práce s lidmi - zákazníci jsou většinou milí, o týmu iDoklad to platí dvojnásob.
  • Angličtina vás nezaskočí - You can answer basic questions in English.

Co se na této pozici naučíte?

  • Co trápí při fakturaci české živnostníky i firmy a jak to zlepšit - perfektně porozumíte iDokladu, který je nejpoužívanější online fakturační službou ve střední Evropě.
  • Stanete se experty - proniknete do hloubky ekonomických procesů napříč odvětvími.
  • Rozvinete své komunikační dovednosti - naučíte se pochopit myšlení jiných a na základě jejich zpětné vazby budete mít vliv na další vývoj iDokladu.
  • Pracovat v malém týmu - poznáte nové kolegy, kteří se na svět dívají podobně jako vy.


Co vám nabízíme?

  • Práci v Nekorporátu: neformální pracovní atmosféru a přátelské jednání.
  • Pátý týden dovolené - protože víme, že život není jen o práci.
  • Sick days – zůstaňte doma za plnou náhradu mzdy.
  • Možnost home office – ušetřete si čas a cestu do kanceláře.
  • Flexibilní pracovní doba- přizpůsobíme se skřivanům i sovám.
  • Anglicky plynule a levněji - Zdokonalte si angličtinu ve firemních kurzech za polovinu ceny.
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění - myslíme na vaši budoucnost.
  • Multisport karta - podporujeme zdravý životní styl našich kolegů.
  • Cafeterie - Nabízíme 1000 korun měsíčně na benefity dle vlastního výběru.
  • Neformální prostředí- na kravaty a tituly nás neužije.
  • Možnost vzdělávání a profesního růstu – šikovní lidé si zaslouží jít dál.

Informace o pozici

Společnost
Solitea Česká republika, a.s.
Adresa
Hilleho 1841/4, Brno – Černá Pole
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů, Zákaznický servis, IT konzultant, Pracovník call centra, Pracovník help desku
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná pro absolventy.


Solitea Česká republika, a.s., Denisa Mikešová