Kdo jsme?

Jsme tvůrci mzdového a personálního systému Vema, jenž se během více než 30 let na trhu stal nejpoužívanějším tuzemským HR řešením. V současnosti jej používá již přes 8500 zákazníků,u kterých Vema denně šetří čas i práci tisícům účetních a personalistů napříč ČR i SK. Díky naší práci dojdou mzdy včas zaměstnancům firem všech oborů, od malých podniků až po velké korporace. S Vemou se setkáte i v řadě státních institucí včetně ministerstev.

Koho hledáme?

Než ale vůbec začneme zákazníkům pomáhat, potřebujeme jim produkt prodat. A přesně v takový okamžik nastupuje šikovný Obchoďák. Je to zdravě sebevědomý profík, který má charisma, klienta vyslechne, předvede mu přednosti VEMY a poté popíše, jak může systém dané firmě pomoci. Následně zůstane se zákazníkem v kontaktu až do zdárného konce zakázky.

Hledáme právě Vás?

Co Vám chceme svěřit?

Především obchodování, nejčastěji tak budou Váš kalendář vyplňovat schůzky, tvoření prezentací pro klienty i ladění detailů zakázky přímo se zákazníky.

  • V roli Obchodníka pro VEMU se budete zaměřovat na jednání s firmami, které se už dozvěděly o našem systému a zaslali nám poptávku, tedy mají zájem s námi jednat – tito tvoří velkou většinu našich zákazníků
  • Další skupinou jsou stávající klienti, pro které budete jako obchodník spolehlivým parťákem a průběžně se postaráte o jejich potřeby – tj. klasické farmaření
  • Poslední a nejméně početnou skupinu pak tvoří úplně noví – potenciální klienti, které budete kontaktovat a domlouvat si s nimi obchodní schůzky, kde představíte naši firmu a náš systém

Jak si Vás představujeme?

  • Ideálně máte VŠ vzdělání, ale podmínka to není
  • Rádi bychom uvítali zkušeného obchodníka, který pracuje na HPP a min. 5 -10 let úspěšně uzavírá obchody a může se „pyšnit“ celou řadou spokojených klientů. Samozřejmě, že během prvních měsíců Vás zaučíme – naučíte se tak vše potřebné.
  • Jste komunikativní: Spojujete v sobě empatii, asertivitu a komunikativnost, a výhody VEMY svižně představíte komukoliv, mzdové účetní nebo třeba generálnímu řediteli velké korporace.
  • Komunikace v AJ je Vaší velkou devízou: Jste schopen/a vést jednání, prezentovat, zpracovávat nabídky a korespondovat se zákazníky v angličtině? Stále častěji se totiž na nás obracejí firmy vlastněné zahraničními vlastníky, tedy se zahraničním managementem a při schůzkách s nimi je angličtina více méně nutností.
  • Milujete cestování a poznávání nových lidí: Řidičák je pro Vás stejně důležitý jako občanka. Často totiž budete za volantem služebního auta křižovat především Prahu a západní polovinu Čech

A co za to všechno nabídneme my Vám?

  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • Naditý balík benefitů: Naši zaměstnanci mají k dispozici - NEOMEZENOU DOVOLENOU, 3 sick days, tankovací kartu, partnerské slevy a řadu dalších výhod – více na: https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity
  • Pružnou pracovní dobu a občasný home office
  • Práci se smyslem a reálnými výsledky: díky vašemu úsilí klienti šetří čas i peníze. Vaše práce tak má nejen smysl, ale také hmatatelné výsledky.
  • Prostor pro vlastní rozvoj i kariérní růst: pod vlajkou Vemy prohloubíte své znalosti IT technologií, získáte cenné zkušenosti se zákaznickou podporou a načerpáte velké množství know-how od nás i klientů.
  • Stabilní zázemí silného hráče na evropském trhu: Úspěšně jsme dokončili stovky projektů a máme za sebou desítky let praxe v ČR i zahraničí. Zároveň u nás najdete pohodový kolektiv s minimální fluktuací.

Je Obchodník role jako ušitá pro Vás?

Pokud ano, tak nás neváhejte kontaktovat. Rádi Vás poznáme, a ještě raději Vás uvítáme mezi námi.

Pracovní místo Vás čeká v moderních a pohodlných kancelářích na pobočce VEMY, v administrativním centru RUSTONKA, Sokolovská 115, Praha - Karlín.

Více informací o systému Vema najdete na https://www.vema.cz/

Informace o pozici

Společnost
Solitea, a.s.
Adresa
Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Angličtina (Středně pokročilá), Čeština (Výborná)
Benefity: Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na vzdělání, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Dovolená více než 5 týdnů
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Personalistika a HR, Prodej a obchod, Account Manager, Obchodní zástupce, Business Development Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Solitea, a.s., Marcela Slováková