Od roku 2016 pracujeme na projektu pro Finskou celní správu. Jde o rozsáhlé řešení elektronického celnictví eCustoms, které zvyšuje efektivitu celního řízení a snižuje administrativní zátěž. Řešení je dlouhodobě hodnoceno jako jedna z nejlepších a nejspolehlivějších implementací celního systému v celé EU. Řešení je postaveno na Microsoft platformě.

Pro tento projekt hledáme nového kolegu/kolegyni, který posílí náš analytický tým pro Back-End.

Co budete mít na starost?

  • Analýzu zákaznických požadavků a návrh řešení
  • Práci v interním vývojovém frameworku (tvorba diagramů, základní skriptování, mapování struktury zpráv na strukturu databáze, návrh a správa číselníků a datového modelu)
  • Selekci dat z SQL, prohledávání aplikačních logů, Unit testy
  • Tvorbu dokumentace
  • Komunikaci s ostatními členy týmu a se zákazníkem

V jakém týmu budete pracovat?
Vývojový tým pro celé řešení je sestaven z 30 kolegů - analytiků, vývojářů a testerů. Na jednotlivých projektech máme menší týmy zhruba o 4-5 lidech. Všichni máme mezi sebou neformální vztahy a atmosféru, na kterých pracujeme i mimo office u pivka či týmových aktivit. Najdete mezi námi i hodně cyklistů.

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Znalost AJ na komunikativní úrovni, písemná i mluvená (komunikace se zahraničním klientem)
  • Zkušenost se skriptováním
  • Schopnost algoritmizace
  • Schopnost tvořit stavové a třídní diagramy
  • Zkušenosti s SQL (základní dotazování)
  • Analytické a logické myšlení, zodpovědný přístup, samostatnost
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Bezúhonnost (doloženou výpisem z evidence Mezinárodního rejstříku trestů)

Výhodou je:

  • • Znalost XML (XSD)
  • • Zkušenost s verzovacím nástrojem (GIT, SVN)
  • • Znalost nějakého bug/task tracking systému (Jira)
  • • Znalost LCDP (Outsystems, Metada…)

Nabízíme Vám:

  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Pružnou pracovní dobu, home office
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, karta MultiSport, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce)
  • Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.

A když jsme u toho – kdo je to vlastně „my“?

Jsme Solitea – jeden z předních evropských dodavatelů ICT řešení. Patříme mezi 3 největší partnery společnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetence skoro pro všechna řešení, která Microsoft poskytuje. Vznikli jsme spojením desítek firem a každá z nich nám přinesla nové zkušenosti i znalosti. Vyvíjíme vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy, které denně šetří čas i peníze firmám napříč obory. Vedle toho pracujeme na zakázkovém vývoji pro státní a veřejnou správu, školství a zdravotnictví i komerční segment. Věnuje se i datové analytice a BI. Mezi našimi zákazníky najdeš jak drobné živnostníky, tak i velké korporace či státní instituce v ČR, SR i zahraničí.

Více informací o společnosti najdete na https://solitea.com/

Informace o pozici

Společnost
Solitea, a.s.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Pokročilá), Angličtina (Pokročilá)
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, IS/IT: Vývoj aplikací a systémů
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva, práce na živnostenský list (IČO)
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Solitea, a.s., David Lužík
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.