Náš tým se věnuje návrhu a implementaci podnikových informačních systémů pro podporu spolupráce pro střední a větší organizace s využitím technologií Microsoft Dynamics 365.

Pro rozšíření týmu v Praze hledáme Finančního Konzultanta na implementaci podnikového informačního systému Microsoft Dynamics 365 Finance & Supply Chain management (předtím Axapta). Hledáme týmového hráče s dobrým tahem na branku, který je šikovný, ochotný se dále učit a realizovat požadovaná řešení.

Co budete mít na starost?

  • Analýzu potřeb zákazníka
  • Návrh řešení na platformě D365 F&SCM, Power Apps a Power Automation
  • Zadaní změn pro programátory
  • Nastavení a otestování řešení
  • Školení zákazníka
  • Tvorbu dokumentace
  • Aktivní podporu provozu aplikace zákazníka

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • VŠ vzdělání
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Zkušenost ve finanční oblasti alespoň 1 rok
  • Zkušenost s účetnictvím a controllingem
  • Detailní znalost CZ účetních standardů, legislativy týkající se DPH, legislativy daně z příjmů týkající se majetku
  • Zkušenost s moduly GL, AP, AR, B&C mgmt., Tax, Fixed assets
  • Zkušenost s účtováním skladu
  • Schopnost týmové spolupráce, komunikativnost, pečlivost

Co není povinné, ale potěší nás:

  • Zkušenost s účtováním výroby pro různé metody oceňovaní
  • Zkušenost s projektovým řízením
  • Zkušenost s Electronic reportingem
  • Zkušenost s LCS (Life Cycle Services), Power platform
  • Znalost Microsoft Dynamics AX nebo D365

Co Vám za to všechno nabídneme my?

  • Zázemí stabilní IT firmy se silnou pozicí na tuzemském i evropském trhu
  • Prostor pro kariérní růst, Váš rozvoj podpoříme odbornými semináři a kurzy
  • Flexibilní pracovní dobu, se kterou snadno sladíte práci s osobním životem
  • Možnost kombinovat práci z officu, ale i z pohodlí domova
  • Celý balík benefitů, od stravenkového paušálu přes Multisport kartu až po partnerské slevy, dobrou kávu v práci a spoustu dalších věcí, které Vám u nás práci zpříjemní
  • Kompletní přehled benefitů najdete na https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.

Kdo je to vlastně „my“?

Jsme Solitea – jeden z předních evropských dodavatelů ICT řešení. Patříme mezi 3 největší partnery společnosti Microsoft, kde dosahujeme Gold kompetence skoro pro všechna řešení, která Microsoft poskytuje. Vznikli jsme spojením desítek firem a každá z nich nám přinesla nové zkušenosti i znalosti. Vyvíjíme vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy, které denně šetří čas i peníze firmám napříč obory. Vedle toho pracujeme na zakázkovém vývoji pro státní a veřejnou správu, školství a zdravotnictví i komerční segment. Věnuje se i datové analytice a BI. Mezi našimi zákazníky najdeš jak drobné živnostníky, tak i velké korporace či státní instituce v ČR, SR i zahraničí.

Více informací o společnosti najdete na https://solitea.com/

Informace o pozici

Společnost
Solitea, a.s.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná), Angličtina (Středně pokročilá)
Benefity: Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IT konzultant, Konzultant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Solitea, a.s., Kristýna Pokorná
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.