Těší nás, Vema

Vyvíjíme mzdový a personální systém Vema, jenž se během více než 30 let na trhu stal nejpoužívanějším tuzemským HR řešením. Do současnosti si našel již přes 8500 zákazníků, u kterých Vema denně šetří čas i práci tisícům účetních i personalistů napříč Českem a Slovenskem. Díky našemu řešení obdrží včas mzdy zaměstnanci firem všech oborů a velikostí, od malých rodinných podniků až po velké korporace. Vedle toho Vemu používá i řada státních institucí včetně ministerstev.

Kde potřebujeme Váš talent?

Důležitou součástí Vemy je náš tým konzultantů slučující odborníky na HR, legislativní a ekonomické moduly systému. K nim nyní hledáme nadaného kolegu, jenž by si vzal na starost technickou stránku systému. Jinými slovy – potřebujeme šikovného profesionála, který dokáže systém zmapovat od A až po Z a své znalosti následně využije pro pomoc našim zákazníkům. Právě na něj se budou klienti i naši lidé obracet ve chvíli, kdy bude třeba podívat se Vemě pod kapotu.

Zní to jako práce pro Vás?

Na čem budete pracovat?

  • Konzultace klientům: stanete se součástí Centra služeb a podpory našich aplikací, kde své detailní znalosti Vemy využijete při řešení technických požadavků nových i stávajících uživatelů.
  • Administrace IT infrastruktury: vedle konzultací rovněž dostanete na starost technické zázemí Vemy, kde dohlédnete na bezproblémový provoz serverů a databází včetně instalace a konfigurace systému.
  • Podílení se na implementacích: ruku k dílu přiložíte i při zavádění Vemy u zákazníků, kde pomůžete zkombinovat naše řešení s IT infrastrukturou klientů.
  • Analýza zákaznických požadavků: ruku k dílu přiložíte i při zpracovávání klientských požadavků a návrhu řešení, jenž co nejlépe odpovídá potřebám zákazníka.
  • Vzdělávání uživatelů: dostanete šanci předat své znalosti zákazníkům, poradit jim ve využívání plného potenciálu Vemy a ještě více tak zefektivnit chod jejich podniků.
  • Spolupráce na rozvoji systému: na základě své praxe dostanete možnost realizovat své podněty a zpětnou vazbu, a pomůžete nám Vemu i nadále rozvíjet a zkvalitňovat.

Jaké znalosti a vlastnosti u nás využijete?

  • Zájem o klienta: jste komunikativní, umíte naslouchat, máte profesionální projev a umíte klientovi naznačit, že jeho spokojenost je u nás na prvním místě.
  • Znalosti IT prostředí: máte všeobecný přehled o IT, vyznáte se v prostředí OS Windows a MS Office, a nezaleknete se ani databázové terminologie.
  • Máte analytické myšlení: umíte nejenom důkladně prozkoumat zákazníkovy požadavky, ale také s nimi kreativně pracovat a na základě závěrů vytvořit ideální řešení.
  • Rádi se učíte novým věcem: nemusíte mít dlouholeté zkušenosti s IT – na pozici rádi přijmeme i šikovného absolventa IT oboru otevřeného novým znalostem a zkušenostem.

Čím na sebe upozorníte?

  • již jste v minulosti pracoval/a na obdobné pozici a máte zkušenosti s provozem a administrací IS
  • máte základní znalost práce s databázemi
  • není vám cizí programovací jazyk Python
  • vlastníte řidičský průkaz sk. B a jste aktivní řidič/ka

A co nabídneme my Vám?

  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • Naditý balík benefitů: nabídneme Vám 5 týdnů dovolení, 3 sick days, stravenkový paušál, Multisport kartu, partnerské slevy, teambuildingové akce a celou řadu dalších výhod.
  • Stabilní zázemí IT firmy: Vema je nejrozšířenějším HR systémem na českém i slovenském trhu, zatímco Solitea patří mezi přední ICT podniky v Evropě. Máme roky zkušeností a víme, jak je využít.
  • Práci, která má smysl: zúčastníte se dlouhodobých projektů, jenž reálně pomáhají jak majitelům firem, tak i zaměstnancům a zákazníkům klientských společností.
  • Přátelský kolektiv a moderní pracoviště: v prostorách administrativního centra Rustonka v Praze-Karlín Vás čeká nejenom moderně zařízené pracoviště, ale také pohodoví kolegové pomáhající si profesně i lidsky.

Těšíme se na Vás

Informace o pozici

Společnost
Solitea, a.s.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Bakalářské
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Benefity: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Možnost občasné práce z domova, Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená více než 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Kafetérie, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Notebook, Stravenky/příspěvek na stravování
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Personalistika a HR, HR konzultant, IT konzultant
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Solitea, a.s., Marcela Slováková