Kdo jsme?

Náš tým vyvíjí a dodává personální informační systémy, které uspokojí jak menší subjekty, které chtějí řešit jen mzdovou problematiku a základní personální evidenci, tak velké společnosti požadující komplexní řešení HR. Systém lze využívat i jako službu v cloudu. Našimi klienty jsou velké komerční společnosti i instituce z oblasti státní a veřejné správy v ČR i na Slovensku. Více informací najdete na https://www.vema.cz/

Co budete mít na starost?

  • Podílení se na realizaci implementací našeho HR systému
  • Analýzu požadavků klientů a návrhy řešení ve spolupráci s produktovým oddělení
  • Komunikace s analytiky a vývojáři
  • Poskytování konzultací stávajícím i novým klientům v rámci provozu Centra služeb a podpory našich aplikací
  • Správu svěřeného portfolia zákazníků
  • Prezentace a školení našich produktů

V jakém týmu budete pracovat?

Na pražské pobočce budete v týmu zkušených konzultantů, kteří se zaměřují obvykle na jednu ze třech oblastí systému: EKONOMICKOU, HR nebo TECHNICKOU. Díky zkušeným kolegům a jejich podpoře se v systému Vema rychle zorientujete.

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Zkušenost s rolí konzultanta a s implementacemi IS je tu opravdu nutností
  • Předchozí zkušenosti s nastavením a podporou provozu IS systému je také potřebná
  • Analytické a logické myšlení
  • Znalost práce v MS Office
  • Zájem o průběžné vzdělávání a technická řešení nastavení
  • Skvělé komunikační schopnosti, příjemné vystupování
  • Schopnost naslouchat, zpracovat informace a předat je dál

Výhodou je, pokud máte:

  • Znalost mzdové problematiky a navazujících HR procesů
  • Znalost některého z mzdových SW
  • Znalost systému VEMA
  • Znalost mzdové legislativy ČR
  • Řidičské oprávnění sk. B

Nabízíme Vám:

  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • Balíček zaměstnaneckých benefitů: 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, stravenkový paušál, karta MultiSport, Kafeterie - příspěvek na zdraví, sport, kulturu, příspěvek na penzijní připojištění, firemní a týmové akce (například hory, gril párty, sportovní nebo poznávací akce) https://solitea.com/cs-cz/kariera/benefity
  • Pružnou pracovní dobu, home office
  • Práci na dlouhodobých projektech a příležitosti kariérního růstu
  • Zázemí IT firmy se silným postavením na evropském trhu

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných a moderních kancelářích v administrativním centru Rustonka, Sokolovská 695/115b, Praha 8 Karlín.

Holding Solitea patří mezi evropské dodavatele ICT řešení. V ČR zaměstnává 700 zaměstnanců. Vytváří vlastní podnikové, ekonomické a mzdové systémy i zakázkový vývoj pro komerční segment, veřejnou správu, školství a zdravotnictví. Jedním z našich systémů je Vema.

Více informací o systému Vema najdete na https://www.vema.cz/

Více informací o společnosti najdete na https://solitea.com/

Informace o pozici

Společnost
Solitea, a.s.
Adresa
Sokolovská 695/115b, Praha – Karlín
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Požadované jazyky: Čeština (Výborná)
Plat
Plat: 35 000 – 50 000 Kč / měsíc
Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Kafetérie, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Personalistika a HR, HR konzultant, IT konzultant, Project Manager
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu určitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Pozice je vhodná i pro absolventy.


Solitea, a.s., Marcela Slováková