Pro naše klienty vyvíjíme a dodáváme účetní systém Money S3, který patří mezi nejrozšířenější účetní systémy pro živnostníky, obchodní řetězce i účetní kanceláře. Money S3 má více než 16 000 spokojených uživatelů.

Hledáme dalšího kolegu nebo kolegyni do týmu zákaznické podpory L2 (second level), který se stará o účetní systém Money S3 u našich klientů. Pokud máte alespoň základní znalosti účetnictví, mezd, skladového hospodářství, přehled v IT a každý zákaznický požadavek je pro Vás výzva, rádi Vás u nás přivítáme.

V jakém týmu budete pracovat?
Na centrále v Brně máme pohodový tým složený ze zkušených konzultantů, díky kterým se v systému Money S3 rychle zorientujete. Budete také úzce spolupracovat s kolegy z ostatních poboček (Praha, Bratislava, Prešov). Všechny týmy jsou denně v kontaktu a vzájemně si vypomáhají.

Co budete mít na starost?
Kolegové na první úrovni zákaznické podpory zabezpečují první kontakt zákazníka s námi a dopadá tak na ně nejvyšší nápor telefonických a písemných dotazů. Na druhé úrovni podpory už jde především o řešení komplikovanějších požadavků a zásahů.

  • Základem je řešení telefonických a písemných požadavků zadaných našimi zákazníky účetního systému Money S3 (aktivní i pasivní forma)
  • Řešit budete i náročnější požadavky předané od kolegů ze zákaznické podpory L1
  • Instalaci systému a servisní zásahy vzdálenou formou, ale i osobně
  • Školení uživatelů Money S3
  • Komunikaci zákaznických požadavků směrem k analytickému a vývojovému týmu
  • Spolupráci při testování novinek v systému
  • Podílení se na marketingových akcích, aktivní účast na kampaních firmy a prezentaci systému

Co potřebujete k práci na této pozici?

  • Zájem o klienta a schopnost vcítit se do jeho potřeb – empatii, asertivitu i trpělivost
  • Skvělé komunikační schopnosti a příjemné vystupování
  • Češtinu na úrovni rodilého/bilingválního mluvčího
  • Schopnost správně identifikovat potřeby zákazníka a navrhnout mu vhodné řešení
  • Přirozenou dávku analytického a logického uvažování
  • Samostatnost při řešení úloh – rádi Vám poradíme, ale chceme, abyste se naučil/a proaktivně reagovat na situace
  • Všeobecnou znalost organizace a řízení podniků
  • Preferujeme předchozí zkušenosti s ekonomickým nebo účetním systémem, ať už jako uživatel nebo konzultant
  • Řešíme široký okruh otázek od IT, účetnictví, mezd, skladů, e-shopů až po výměnu dat. Nečekáme, že budete na začátku vědět všechno, ale jestli se alespoň částečně orientujete v těchto z oblastech, tak je to dobrý začátek. Specializaci v některé z nich je pro Vás velkou výhodou.


U nás Vás čekají tyto benefity:

  • 5 týdnů dovolené
  • Zdravotní volno
  • Doba, kdy pracujete, je z velké části na Vás
  • Volba kombinace práce v kanceláři s home office
  • Váš rozvoj podpoříme odbornými semináři a kurzy
  • Příspěvek na stravu i volnočasové aktivity
  • MultiSport karta
  • Příležitost pracovat na dlouhodobých a různorodých projektech
  • Neformální a přátelská atmosféra


Podívejte se také na souhrn v Balíčku zaměstnaneckých benefitů: www.solitea.cz/cs/kariera/benefity

Pracovní místo Vás čeká v pohodlných kancelářích na Drobného 49 v Brně, vedle Bobycentra a arboreta Mendelovy univerzity.

Informace o pozici

Společnost
Solitea, a.s.
Adresa
Drobného 555/49, Brno – Ponava
Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazeno: IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, IS/IT: Správa systémů a HW, Zákaznický servis, IT konzultant, Pracovník help desku, Operátor, Support IS
Typ pracovního poměru
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek
Délka pracovního poměru
Délka pracovního poměru: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Zadavatel: Zaměstnavatel

Solitea, a.s., Tomáš Chúpek
Máte šanci! Na tuto nabídku zatím odpověděli méně než 4 lidé.